puckababy tot welke temperatuur

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door tico, 13 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tico

tico Fanatiek lid

14 jul 2008
    1.311
    0
    0
    hoi dames,

onze kleine meid van 3 weken word een aantal keer per nacht wakker. Nou weet ik dat het normaal is, echter sliep haar grote zus erg snel een aantal uur achter elkaar en die sliep in een puckababy. nou is zij in de winter geboren dus nooit problemen gehad met warme temperaturen enz. Nou heb ik hier een nieuwe puckababy liggen en ik wilde deze gaan proberen bij mijn kleine meisje ook omdat ze in de ochtend steeds krabbels in haar gezicht heeft dus ze zit steeds in haar gezicht met haar handjes. Maar ik ben echter bang dat als de temperaturen ineens oplopen dat het te warm in in zo'n puckababy. En als ik haar dan net eraan gewend heb, kan ik hem ineens niet meer gebruiken. Dus nu is mijn vraag tot welke temperatuur zou ik een puckababy kunnen gebruiken? En heeft iemand ervaring met het gebruik van een puckababy in de zomer?
    alvast bedankt.

2. AnitaJ

AnitaJ Nieuw lid

11 jun 2013
    3
    0
    0
    NULL
    Friesland
    Een Puckababy is toch van dat dunnen katoen?
    Je kindje kan dan altijd in desnoods alleen een luiertje erin liggen, mocht het echt warm worden, of denk ik nu verkeerd.

Ik heb hem hier ook gebruikt, maar dat was idd. in de winter. Nu zit ik er ook weer aan te denken om er 1 te kopen, alleen mijn zoontje wil graag duimzuigen en dat gaat dan natuurlijk erg lastig,haha

3. Juni83

Juni83 Actief lid

6 nov 2011
    431
    1
    16
    NULL
    NULL
    Hier vorig jaar mei, mij toen nog net geboren meisje gewoon met dertig graden (op het kamertje was het toen 27 graden) in een romper en puckababy gelegd ging goed!

4. channe

channe Fanatiek lid

4 aug 2012
    1.147
    70
    48
    NULL
    Mijn dochtertje slaapt ook in de puckababy mini! Nu als t 25 gradenis ook gewoon, maar dan alleen met rompertje.

5. Koon

Koon Niet meer actief

Mijn zoontje sliep altijd in de puckababy ook als het warm was. Dan alleen in een luiertje.

6. vita

vita Bekend lid

18 jul 2007
    810
    3
    18
    utrecht
    De mijne slaapt nu alleen in een romper in een puckababy.

Deel Deze Pagina