Hoi Mijn zoontje is gisterochtend geholpen. Zijn neusamandelen zijn verwijderd en zijn trommelvliezen zijn doorgeprikt. Nu is hij sinds gister alleen maar aan het huilen,hij heeft pijn en mist zijn speen. volgens de arts mag hij geen speen gedurende 3 dagen. Echter slaapt hij niet, sinds gisterochtend 6 uur tot nu heeft hij 6 uur en 20 minuten geslapen meer niet. Hij is compleet van streek en kan niet zonder speen slapen. Nu is de KNO niet bereikbaar!!! Krijg wat. Ze kijken of ik misschien einde van de dag terug gebeld wordt, maar kunnen niks beloven!!!! Hierop de HA gebeld, deze heeft spreekuur en belt hopelijk vandaag wel nog terug. Maar wat zouden jullie doen. De ingreep is nu 1,5 dag geleden wel of geen speen geven??? Zijn neus heeft niet meer gebloedt sinds de ingreep. Zijn oren hebben nog gebloedt tot gisteravond.
Als ze zeggen 'drie dagen geen speen' dan is het (wat mij betreft) drie dagen geen speen. Het advies is er niet voor niets. Wordt natuurlijk anders als de arts aangeeft dat je het wel mag probleren, maar ik zou het zeker niet op eigen houtje doen. sneu is het wel. arm ding. Hoop dat je nog wordt teruggebeld!
Ik sluit me aan bij Merah. Als ze zeggen dat je 3 dagen geen speen moet geven moet je dat niet doen, tenzij de behandelend arts wat anders zegt. Dus ik zou ook niet bij de HA gaan vragen. Het is super sneu voor je zoontje, maar waarschijnlijk gaat hij nog heel wat meer pijn aan zijn trommelvliezen krijgen als hij op een speen gaat zuigen.
De assistente van de KNO arts gaf aan ondertussen de Ha maar te bellen voor advies. Ik vind het echt slecht dat ze niet bereikbaar zijn. Op het internet heb ik bij verschillende ziekenhuizen verschillende adviezen gelezen. Het ziekenhuis waar Joris geholpen is, heeft dan net de meeste dagen 3. sommige ziekenhuizen adviseren 1 dag geen speen. Vandaar dat ik zo graag even de KNO arts zelf had willen spreken en hem dit voorgelegd. Hij slaapt niet, dat kan ook niet goed zijn. Sinds vanmorgen heeft hij maar 20 minuten geslapen.
en als je met hem in de auto of wandelwagen gaat rijden, misschien schommelt hij dan in slaap? De druk van zuigen op een speen kan juist veel meer pijn gaan doen.
Beide al geprobeerd, zonder resultaat. in de wandelwagen wordt hij wel stil, maar zelf na 1,5 uur lopen slaapt meneer nog niet. auto werkt helaas ook niet. Met speen wel altijd super
Ik heb geen zinnig antwoord voor je, maar ik wil je even een virtuele knuffel geven. Je hebt het best zwaar met al die gebroken nachten en nu weer dit. Petje af voor je!
er is ons niks gezegd over dat geen speen mocht, levi heeft s,nachts gewoon met speen geslapen. Je kunt ook een puntje van de speen afknippen dan kan het geen vacuum zuigen