Hoi, Ik heb zins een week de speeltjes uit bed gehaald omdat ze er zoveel herry mee maakte als ze wakker was dat de duren zelfs mee konden genieten, beetje te uitbundig dus..dit is overdag niet erg maar smorgens 6 uur half 7 vind ik dit nou niet echt passend weet dat ik niet overal rekening mee kan houden maar toch! Ik heb dus haar 2 knuffles weg gehaald en ze was even heel verdrietig en viel in slaap...zins die tijd is ze even rond half 7 wakker ik hoor dan even brabbelen en ze slaapt verder tot half 9. Kweet niet wat ik mee maak erg luxe hoor(voor mij dan) Hebben jullie kindjes iets in bed of ook niet? Groetjes jantina
ja danisha heeft haar slaapknuffel en nog wat andere knuffels om haar heen.. dat doe ik eigenlijk meer omdat ze soms met haar hoofd helemaal tegen de bovenkant ligt.. met die knuffels voorkom ik dat want lijkt me nou niet echt lekker liggen.. er hangt naast haar een nijntje mobiel.. ze trekt dan vaak aan het touwtje en speel zo een muziekje af.. handig haha...
Yara heeft haar beertje (vaste onvervangbare slaapkroel) altijd in de hand. dan nog een platte zachte kikker en een muziek-knuffeldingetje maar daar kan ze zelf nog niet aan trekken/
Vigo heeft alleen een tutpopje en voor de rest niks in bed. Als ik er andere dingen in leg gaat hij er echt alleen maar mee spelen en NIET slapen
lars heeft een paar zachte knuffels waar hij lekker tegenaan kruipt en als hij wakker word speelt hij met ze en klets wat tegen ze
youame heeft een telefoon met geluid die hoor je bijna niet een zon met een slaap liedje die gaat alleen aan als ze in naar bed gaat en nog een beer en een auto
Een paar knuffels heeft ze in bed. Van mij mag ze spelen hoor in bed. Heb ik geen moeite mee. Fenja speelt wat en valt dan in slaap. Maar Fenja maakt dan ook geen herrie tijdens het spelen Alleen een beetje kletsen soms. Toen ze heel klein was had ze niks in bed, en vond ik ook dat het bedje om te slapen was. Nu beseft ze wel dat ze naar bed gaat om te slapen. Even spelen, en dan oogjes toe.
meneer konijn, die ligt vast tussen de wpijltjes van het bedje. zodat ze wel wat kan vasthouden (namelijk de oren va meneer konijn) maar ze kan hem er niet tussen uit trekken..Althans nog niet...
Ik heb twee speelbeestjes in bedje gelegd, bij het voeteneinde. Ik geef ze als ze naar bed gaat. Ze speelt er even mee tot ze in slaap valt. Dan haal ik die beestjes weer bij haar weg. Als ze wakker wordt, heeft ze dus niets, maar ze kletst gewoon in het wilde weg.
Sam heeft een paar knuffels in bed, hier kletst ze af en toe tegen. Maar echte speeltjes zoals boekje/auto'tje leg ik alleen in bed als ik ga douchen en zij nog eventjes geduld moet hebben.
bij alysia liggen er een paar knuffels in bed... als ze gaat slapen pakt ze, ze allemaal en knuffelt ermee en ligt ze daar tussen te knuffellen en slapen... en als ze wakker word gaat ze er tegen keltsen en spelen ..