Hoi, Ik ben me vast een beetje aan het orienteren op een fietsstoeltje. Sverre kan nu goed blijven zitten dus over een maandje ofzo kan hij misschien mee op de fiets. (Eerst maar bij mn man want ik vind het doodeng..) Weten jullie waar ik op moet letten? Ik heb net bij de fietsenwinkel een Bobikezitje gezien maar die heeft nauwelijks armleuningen. Sverre zat er op zich wel redelijk goed in, dat viel me mee. Wat hebben jullie? En hebben jullie ook een slaaprol/windscherm etc? Ik zag op internet ook een stoeltje van OKbaby. De versie voor achterop kwam erg goed uit de test van de fietsersbond. Iemand ervaring met het voorzitje? Ik ben benieuwd! Groeten Eendje
hoi ik heb die van bobike met een windscherm want dat is wel heel fijn. anders heeft ze steeds alles in haar gezicht van wind tot vliegjes. ik vind bobike echt eht fijsnte stoeltje en dan dat nieuw merk weet even niet hoe het heet. maar die zijn van schuim. Yepp maxi GMG lime [A130052] - €89,95 : Fietsonline.com
ik heb die van bobike en Roos houdt altijd met haar handen het stuur vast of mijn handen. Ik ben er tevreden over
Ik heb er ook een van bobike. Zonder armleuningen, maar Robyn zit er goed in(al hou ik mijn armen voor de zekerheid wel een beetje tegen haar aan). Ook hier heeft ze mijn stuur of mijn handen vast.
Hier ook het voorzitje van bobike. Ik heb ook een aanhanger achter de fiets, daar zit mijn oudste in, mijn jongste kan er ook al in maar dan kan ik niet in de gaten houden of ze elkaar knockout slaan. haha
niet die van de hema in iedergeval.... die hebben wij aangeschaft maar ik kan er niet mee uit de voeten.
Wij hebben ook die van bobike en hier beviel die goed (met windscherm) Wat ik ook een groot voordeel vind is dat je er een los blokje (die moet je aan je stuurstang bevestigen en daar zit dan je stoeltje op vast) er los bij aan kunt schaffen. Wij hadden dus ieders zo'n blokje aan onze fiets waardoor je het stoeltje binnen 2 minuten kon over zetten. Groetjes Anita
wij hebben ook een bobike ben er heel tevreden over idd je kunt m in 2 sec overzetten en je windscherm ook
ok, Bobike is dus een fijne stoel, jullie zijn het unaniem met elkaar eens Dat blokje om te bevestigen heb ik gezien, zag er inderdaad wel handig uit. Nog iemand ervaring met het zitje van Okbaby? Of van GMG? groetjes Annemieke