Hier zijn de schuttingen 1m80, daar heeft mijn man van 1m96 geen trampoline voor nodig . Voor 2m trouwens ook niet, is een klein hupsje al genoeg .
Ik heb jaren lang een trampoline gehad niet ingegravenwel met stevig veiligheids net .. buren hebben nooit geklaagd . Mijn kinderen praten wel veel met de buurman 😂 En vragen het hemd van zijn lijf 🤣 De buurman vind dat alleen maar leuk . En mijn kinderen zijn echt niet stil in de tuin vooral als ze ruzie hebben of mijn jongste zoon weer zo'n achterlijke driftbui heeft 🙈Trouwens als het mooi weer is dan stikt het hier van de kids en ook opstootjes dus stil nee nooit in de buurt kwa kinderen 😂🤔
Ik vraag me af wat voor bouwwerk je wilt plaatsen dat je daar een vergunning voor nodig zou hebben, nooit van gehoord namelijk. Ik had voor mijn aanbouw niet eens een vergunning nodig
Ben net gebeld door de gemeente: alle bouwwerken in de tuin van hoger dan 2,50m zijn vergunningsplichtig. Kan 8 weken duren voor het behandeld is en daarna wordt het gepubliceerd en kunnen mensen nog bezwaar aantekenen... kosten bij onze gemeente: 85 euro. Plaats ik hem zonder vergunning en er komt een klacht moet ik het alsnog laten keuren kosten: het dubbele met het risico dat het afgebroken moet worden (maar die kans acht hij eg klein). 2,5 m voor een Speeltoestel met puntdak zot je natuurlijk zo op. Balen. We eillen kunstgras laten leggen (nu modder want nieuwbouw). Maar eerst moet Speeltoestel geplaatst worden. Dus t is of een gokje nemen of wachten tot we echt lekker buiten kunnen zitten/spelen. Jongste kruipt nog dus op modder is t niet ideaal.
Wauw, nooit over na gedacht dat je voor zoiets een vergunning nodig hebt. Vrienden van ons hebben toevallig vorige maand zo'n ding gekocht en in elkaar gezet, ik zal ze is inlichten.