Wij hopen binnenkort ons derde kindje te verwelkomen. We rijden nu in een Skoda Octavia station uit 2014. De oudste twee moeten allebei in een stoelverhoger met rugleuning en de baby gaat in de maxi cosi cabriofix. Nu net de maxi cosi Rodi's uit mijn man zijn auto en mijn auto naast elkaar gezet op de achterbank en de cabriofix ernaast. Het past met veel pijn en moeite. Hebben mensen ervaring met deze auto icm 3 stoelen? Zijn er nog stoelen die smaller zijn dan de Rodi?
ik heb dezelfde auto als jij (wel veel ouder, 2005). wij hebben nu een maxi cosi tobi en axiss (groep 1), maar gaan binnenkort 1 vervangen voor de rodi. Mijn man had heel toevallig gister een zitverhoger er geprobeerd tussen te krijgen (voor mijn oudste, omdat ik vandaag toevallig een ander kindje moet meenemen) maar dat paste niet helaas (wel in mijn man's VW passat). Dus ik had zelf eigenlijk bedacht om de maxicosi straks voorin te gaan zetten, maar dat gaat niet met isofix toch? Ben wel verrast dat het bij jou paste. Belachelijk eigenlijk he dat drie stoeltjes gewoon niet normaal naast elkaar past in een ruime station. Maar ben benieuwd naar andere ervaringen.
Bedankt voor je reactie! We hebben wel een isofix aansluiting voorin (en achterin ook eentje). We hebben ook zo'n basis, maar ik vind met de gordel op zich net zo makkelijk. Heb nu als tip gelezen om de mc in het midden te zetten en de Rodi's aan allebei de kanten ernaast en voor langere ritten de mc voorin en ik achterin. Echt heel irritant idd dat het zo moeilijk past. Verder vind ik het een superfijne auto, met een gigantische kofferbak! Iemand anders nog tips of ervaringen?