Hoi meiden, Even van mezelf af schrijven en misschien hebben jullie wel ervaringen of tips! Het gaat dus over huidmoeder, ik werk momenteel 2 dagen per week. Ik heb het echt niet na mijn zin, voel me buitengesloten en niet gewenst, verdien weinig en elke morgen als ik moet werken zit ik huilend in de auto. Nou zitten mijn man en te twijfelen dat ik thuis blijf. Mijn man heeft zijn eigen goedlopende bedrijf. Hij verdient 1800 euro per maand excl optredens ( hij is mede muzikant, per optreden is het zo'n 150 euro extra) gemiddeld heeft hij 3 a 4 optredens. Nu ben ik bang dat we niet rond kunnen komen of het maar net gaat. Hoe pakken jullie dit aan? Groetjes
Ik ben ook gestopt met werken nade geboortevan de eerste. Zet alle inkomste en uitgaven is op papier voor jezelf
Zet al je uitgaven en inkomsten op een rijtje en dan weet je zo hoeveel je 'tekort' komt 'overhoud' en waar je op kan besparen. Ik ben gestopt toen de oudste 1 jaar was, toen kon het wel, maar was erg krap. We hadden wel flink wat gespaard, dus toen hadden we zoiets van als we tekort komen, kunnen we maandelijks iets van ons spaargeld gebruiken. Dat is niet nodig gebleken en mijn man verdient inmiddels stuk meer en nu hebben we het redelijk ruim denk ik. Aan het bedrag wat je noemt, kunnen wij niet zoveel mee...als je per maand maar 1000 uitgeeft, red je het makkelijk, is het eerder 3000 dan wordt het lastig. Ik zou het er niet meer redden (1800).