speeltoren en trampoline

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door liesbet77, 21 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liesbet77

liesbet77 Actief lid

26 dec 2009
    333
    0
    0
    bediende
    Belgiƫ
    hallo

we overwegen de aankoop van een speeltoren en / of een trampoline voor de kinderen van bijna 2 en 5 jaar.
    nu vraag ik me alleen af of ze daar veel mee zouden spelen?
    wat zijn jullie ervaringen hiermee?
    we hebben niet zoveel kindjes in de buurt dus ze zullen er vaak alleen op moeten spelen.

zouden jullie het riskeren om zoiets tweedehands te kopen?
    zijn er dingen waar ik zeker op moet letten ?

2. lindavg

lindavg Fanatiek lid

25 feb 2007
    1.458
    0
    0
    Verkoopster in speelgoedwinkel
    Hoogvliet
    Hier heb ik al zeker 2 jaar een trampoline staan en ze is er nog steeds gek op.
    Ze speelt ook bijna altijd alleen in de tuin.
    Ook staat hier een huisje met een stoeltje erin, vind ze ook erg leuk om mee te spelen.
    En de glijbaan is favoriet.

Onze trampoline komt van marktplaats maar was een nieuwe.
    Denk dat ik voor een 2dehands trampoline wel goed zou kijken of het net/elastiek/veren allemaal wel in orde zijn.

3. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Toevallig kom ik net terug van oppassen bij mn zus.
    Haar twee jongste (20 mnd en 3,5 jaar) zijn er helemaal gek van. Er zit een schommel aan en zandbak onder en een glijbaan. Die van 20 mnd klimt er ook al helemaal zelf in.

Toen mijn zoontje vanmiddag sliep hebben haar kids er heerlijk in gespeeld en ik heb lekker in het zonnetje gezeten. Was relaxed oppassen hoor :D

4. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Trampoline: let goed op de rand, dat gaat als eerste stuk en is duur om te vervangen. We hebben een trampoline v/d berg en de rand is de 1/2 v/d aanschafprijs!.

Dochter speelt vanaf 2 op de trampoline en vindt hem nog steeds geweldig. Klimtoren heb ik verkocht omdat ze er niets mee deden.

Wel een hit is het kleine glijbaantje.

Deel Deze Pagina