Mijn zoontje van 3 is de laatste weken veel aan het huilen in zijn slaap ik denk dromen. Zeker een paar keer in de week. Dan ga ik er heen en leg hem recht en aai hem over zijn bol dan is het meestal weer goed. Heel soms huilt hij 45 minuten later weer, maar meestal is het maar 1 keer. Is dit herkenbaar hoort het bij de leeftijd? Ik heb ook nog een dochtertje van 3 maand die nog nachtvoeding krijgt en dan met dit erbij(altijd op andere tijden) is het aardig vermoeiend.
jawel hoor, mijn oudste zoontje is ruim 2,5 en die roept en huilt ook regelmatig in zijn slaap. Als ik dan ga kijken verwacht ik een overstuur kind en ligt hij gewoon te slapen. Dan droomt ie dus een beetje eng. Inderdaad, aai over de bol en dan is het wel weer goed. Het zal wel bij de leeftijd horen!
wij hadden dat destijds met ons zoontje ook; hij was toen ook heel gevoelig voor veel prikkels, duss mn als hij een drukke dag had had hij dat weleens of gewoon super moe was....het gaat iig over, probeer aanders ook te kijken wat je die dag precies gedaan hebt en anders rustiger aan te doen? succes! ps; mooie naam voor je dochter spreek je dat uit als meelin of als maailin? iig beiden mooi!
Bedankt voor het compliment Je spreekt het uit als Meelin. Bij hem wisselt het als hij druk is geweest maar ook als we gewoon thuis zijn geweest huilt hij 's nachts. Wel slaapt hij 's middags niet meer terwijl hij het eigenlijk nog wel kan gebruiken, maar hij wil niet meer, dus misschien toch door vermoeidheid.