Mijn vriend belde net vanuit zijn werk met dit nieuws. Er is een deel van het dak naar beneden gekomen. Er zouden een heleboel mensen onder het puin liggen, hopen dat het allemaal meevalt met de slachtoffers
Het Twente Stadion! Lees net dat er mogelijk 2 doden en 10 gewonden zijn Ga nu even kijken naar de live persconferentie op tv oost!
Dat is het Fc Twente stadion... Ben nu net naar tv Oost aan het kijken. Komt zo een persconferentie om...er wordt gesproken over 1 of 2 doden en een stuk of 5 gewonden...maar ja, dat is altijd afwachten natuurlijk. Hoop echt dat het meevalt...
heel erg idd zit via digitale tv ook naar tv oost te kijken. Kom zelf oorspronkelijk uit die regio dus ken de omgeving. Hopelijk valt het mee en zijn de gewonden niet extreem zwaargewond. En helaas 1 bevestigde dode. Hopelijk komen er niet meer bij. Vreselijk weer.
Volgens mij is de burgemeester ook zeer aangeslagen, hij komt moeilijk uit z'n woorden... Tranen in mijn ogen, gaat je man/zoon/vader weet ik veel wat, gewoon 's ochends naar zijn werk en dan moet je bang zijn dat hij of overleden is of zwaargewond in het ziekenhuis ligt...ppfff..
ook hier zit ik met kippe vel ppfff.. hopen dat het mee valt!! maar zo te zien op tv oost is nog niet iedereen gevonden..
verschrikkelijk ben totaal geen fan van Twente maar dit nee dit kan niet, mijn vriend is bouwvakker en kwam net thuis zei ook al als ik dit zie wil ik zo graag dat je stopt met dit werk (helaas kan in elke branch wel wat gebeuren)
Afschuwelijk nieuws,,, de arme man die overleden is komt uit nijverdal geloof ik mijn gedachte gaan uit naar de nabestaande en natuurlijk ook de slachtoffers.. je zal het maar meemaken ben je de deur uitgegaan omte gaan werken en kom je gewoon nooit meer thuis ongelofelijk *huil*
Verschikkelijk zeg, heb m even op tv-oost gezet om te kijken of er al meer nieuws is... Sterkte voor alle betrokkenen
Afschuwelijk nieuws. Heb ook de persconferentie met afschuw gezien. Heel veel sterkte voor de nabestaanden en alle slachtoffers.
Inderdaad heel veel sterkte voor de nabestaanden van de overleden man en natuurlijk voor alle gewonden