Welke merken zijn bij jullie favoriet voor zowel jongens als meisjes? Het mag alles zijn, van duur tot goedkoop Ik heb inspiratie nodig!!!
Mijn favoriete merken van kleding voor onze dochter: Jottum en burberry (gedeelde 1e plaats hier haha), zara, barbara farber, S&D le chic, name-it, benetton, river woods (ook 1 van de betere vind ik), elle, mc gregor, BFC, Vingino. Denk dat dit wel alles is wat mijn dochter in de kast heeft. Rompers: petit bateau en hema.
Dat had mijn lijstje kunnen zijn Alleen S&D en Elle heb ik eigenlijk nooit. Maar wel weer vaak Ralph Lauren. Maar ik kom altijd met hetzelfde thuis dus alle leuke opties zijn welkom. Ook voor mijn babyboy die onderweg is. Cygnet, Le petit Ours ken ik nog niet. Thanks! Ik ga even kijken
Oh dan heb je er weinig aan haha. La petit ours is geweldig voor babies, dat had ik ook toen C nog heel klein was. Heerlijk zachte materialen en veel gebreide vestjes, truitjes enz voor de winter, geweldig vond ik dat.
Mijn favoriet voor dochter is Kik Kid. Stoer en toch meisjesachtig. Verder: imps&elfs cks Bellerose Retour Vingino En toch ook gewoon geluk hebben soms bij Hema en h&m. Maar daar vind ik zeker niet alles leuk hoor!
cakewalk, oililly, eager beaver, vingino, carbone, kiezeltje noppies barbara farber babybarb pointer(voor jongens) badboys(jongens) gaastra (jongens) jottum (boy en girl) goh heb er wel meer maar kan er zo ffe niet opkomen...
Hier is het meeste in de kast c&a, h&m en hema. Aangevuld met wat "duurdere" WE shirts en s.Oliver broeken (vanwege de pasvorm). En "goedkopere" wibra shirts. Ik zou wel meer WE kleding willen kopen, maar het is toch wel duur. Dus ik heb liever wat meer kleding, dan een paar dure. Maar ik koop van die goedkopere merken wel alleen kleding die goed zit, geen slobbershirts hier
wat bedoel je met het hoogsegment, ik ken de betekenis van het woord natuurlijk wel, maar welke merken moet ik dan aan denken??
Ik zie wel wat nieuwe merken er tussen staan! Vaak ken je ze wel maar vergeet je het gewoon weer. Nu loopt mijn dochter eigenlijk altijd in Jottum, Zara of Ralph Lauren maar dat is ook een beetje saai aan het worden. Prachtige merken maar ik denk dat soms een andere stijl ook wel eens leuk kan zijn. Ik roep dus MEER MEER MEER merken haha
Het 1e jaar heeft mijn zoontje heel veel IKKS, Imps&Elfs en Riverwoods gedragen. Is IKKS voor meisjes niet leuk? Heb pas net zelf een meisje en keek daarvoor eigenlijk nooit naar meisjeskleding.