Vandaag is Bevrijdingsdag en moet ik weer denken aan kennis verleden jaar. Mijn kennis komt uit (Oost) Duitsland en woont al lange tijd in Nederland. Verleden jaar fietste ik met mijn moeder langs haar huis op 4 mei en zien wij de vlag hangen. Nu is het normaal om de vlag op op 4 mei halfstok te hangen en op 5 mei voluit (weet niet hoe je dat noemt). Bij haar hing de vlag dus niet halfstok maar voluit!! Nu leek het ons niet echt gepast om als Duister op 4 mei de vlag voluit te hebben hangen dus wij toch maar even aangebeld Bleek dus dat ze dit jaar voor het eerst een vlag had gekocht en deze in haar enthousiasme dus direct had opgehangen. Na onze uitleg dat dit niet echt gepast was voor deze dag heeft ze hem toch maar naar beneden gehaald. Ze had het dus met goede bedoelingen gedaan en was zich van geen kwaad bewust. Na onze uitleg stond ze met het schaamrood op haar kaken Kennen jullie nog leuke of gênante blunders die een lach op mijn gezicht toveren?
Ik vind het wel heel lief dat je even hebt aangebeld om te vragen hoe het zat En wij gingen vrijdag eten in Rotterdam... Hingen daar rond etenstijd alle vlaggen al halfstok. Heb toch even m'n agenda gecheckt.. Maar het was vrijdag echt pas 3 mei
Dat moeten zuurstofflessen zijn....met gasflessen red je het niet heel lang onder water om in te ademen
Tja kan gebeuren natuurlijk, ik let eerlijk gezegd nooit op hoe de vlaggen hangen eigenlijk Al zou ie op zijn kop hangen zie ik het niet eens , want zo heb ik hem wel eens opgehangen tot mijn pleegdochter geslaagd was voor haar examen Totdat de buurvrouw het dus zei.
(Bijna) in slaap vallen tijdens een vergadering op het werk. *oeps* Ik was al doodmoe en op dat kantoor is het altijd bloedheet, kon mijn ogen niet meer openhouden. Verder ben ik ook nog zo lomp als wat, dus ergens over struikelen of tegenaan lopen is me wel bekend.
Ik ben toen ik moest afrijden voor mijn rijbewijs bijna zonder mijn examinator weggereden. Wat kan ik zeggen, ik was stik zenuwachtig Hij klopte op het raampje en vroeg:"mag ik ook mee?"
toevallig paar dagen terug een blunder gehad. Was zo ontzettend moe die ochtend. Zoon moest klaar worden gemaakt en naar kinderopvang worden gebraccht ikmoest naar mijn werk dus snel snel haast haast. Kom ik bij de kinderopvang wordt beetje raar aangekeken maar goed niet op gelet. Wil ik weggaan vraagt de leidster of ik niet wat ben vergeten? ik kijk haar aan nee?? volgens mij je schoenen! Had ik mijn pantoffels nog aan!! konijnenpantoffels!! hoe kan ik dat nou niet merken!! in de auto gezeten! snap er nog steeds niks van maar ben snel naar huis gegaan om mijn konijntjes naar huis te brengen haha!
De eerste die in me opkomt Een straat inrijden, met eenrichtingsverkeer. Om het bordje heen waarop staat dat je er niet mag en vervolgens heel verbaasd kijken naar een tierende tegenligger
Hier laatst een stomme blunder gehad. Ons lieve overbuurmeisje belde aan of we mee wilden doen met een bepaalde actie voor haar hockeyclub. Ze deed trots en enthousiast haar verhaal. We wilden wel meedoen. Ze gaf ons een stickertje dat we op onze voordeur moesten plakken als teken dat we meedoen. Ik vroeg aan haar, waarvoor dat stickertje is bedoeld. "Oooohh vast zodat anderen ons niet verder gaan lastigvallen met deze actie". Mijn opmerking kwam zo lullig over maar zo bedoelde ik het niet. Ik was oprecht benieuwd naar de nut van het stickertje. Ze keek me heel gekwetst aan en ik voelde me zoooo stom
Haha, zoiets had ik ook. De examinator was nogal dik en zat te prutsen met de gordel. Ik zei toen: zo, als de gordel past, kunnen we gaan Helaas gezakt
Een jaar of twee terug stond ik op met een ontzettend slaperig hoofd. Ik had een nogal soepele tregging en trok die in gedachten aan. Toen ik daarna in het winkelcentrum liep hoorde ik mensen achter me fluisteren. Ik snapte niet wat er aan de hand was en liep een beetje geïrriteerd verder. Toen er weer een vrouw vreemd liep te staren vroeg ik of er iets aan de hand was. 'Nou uhhh...volgens mij heb je je broek verkeerd om aan.' Ik liet mijn blik naar beneden gaan en ja hoor, ik liep met mijn broek achterstevoren. Van voren viel het niet echt op, maar op mijn kont zat een nogal opvallende neprits....