Hallo, Wie weet er nog wat leuke speeltuinen in Den Haag of Rijswijk. Ben een beetje uitgekeken op de speeltuin in het Zuiderpark.
Weet niet precies waar t is maar heb vroeger vaak gespeeld @laakhage is ook n grote speeltuin ergens waar een groot beeld staat van een paard.. Maar is alweer 12 jaar geleden dus kan dr n beetje naast zitten..
In Zoetermeer heb je ook een leuke speeltuin, maar die gaat pas in april open , Zalm buitenpret Zoetermeer op Uit met Kinderen voor een dagje uit, vandaag, openingstijden, entree, korting, toegang, voor kinderen en volwassenen, partijtjes, kind, kleinkinderen, kleinkind, prijs, uit, eropuit, opstap, uitgaan, uitstapje, eruit, ui En je hebt hier ook een speelbos met allemaal leuke dingen voor kinderen midden in het bos en dan een kinderboerderij ernaast. Speelbos De Balij - Staatsbosbeheer
Leuke dingen allemaal, bedankt! Ga ze zeker eens af. Als iemand nog meer suggesties heeft, zijn die altijd welkom.
De speeltuin De verademing. Bij de Loosduinse weg heb je een zijstraat de asmansweg en daar het verlengde van. Het ligt op het terrein van een voetbalveld. speeltuin den haag - Google Maps |Hier is de google Maps locatie. Vooral in de zomer is dit best wel heel leuk spelen!!
Vandaag was hij nog dicht Hij zal al in december open gaan maar was iets mis met de vergunning. Het ziet er leuk uit!
Liep er ook langs bij de megastores. Je kan er ook gaan dineren en ontbijten las ik ergens. Maar zie op de site dat het midden maart geopend zal worden? Zal inderdaad wel erg druk worden daar.
Best leuke kinderboerderij, ben er donderdag nog geweest met Tygo Veder heb je in de bogaard een speeltoestel, maar niet erg uitgebreid. En geloof dat ze op het stationsplein in rijswijk bezig zijn met nieuwe speeldingen plaatsen... Ik hou dit topic ook wel in de gaten, ben ook wel benieuwd of er nog leuke plekjes in de buurt zijn
Ja, dat is echt in Den Haag. Maar de speeltuin in het westbroekpark is erg leuk, of op de Scheveningseweg bij de halte Arie van der Spuiweg. En ik zit ook te wachten tot die in de Megastores opengaat!