Hoe oud waren jullie?

Discussie in 'De lounge' gestart door Zomerrr, 14 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zomerrr

Zomerrr VIP lid

5 jun 2011
    5.097
    503
    113
    Toen je je partner ontmoette.
    Ik bedoel hiermee niet hoe oud je was toen jullie verkering kregen maar bijv. wanneer je hem voor het eerst zag en waar was dat?

2. tijdvoormezelf

tijdvoormezelf Niet meer actief

Toen was ik 22, ik was aan het werk bij mijn bijbaantje en het was carnavalszaterdag. Ik was verkleed als non, met mijn bril op ipv lenzen, geen make-up etc en toen kwam hij binnen, om een elvis pak af te geven. Liefde op het eerste gezicht. Nu 9 jaar samen.

3. Zomerrr

Zomerrr VIP lid

5 jun 2011
    5.097
    503
    113
    Ik was 13 en heb hem leren kennen omdat een vriendin van mij met hem afgesproken had in het park.
    Ze was smoor verliefd op hem maar hij vond mij veel leuker:D

4. loesje1982

loesje1982 Fanatiek lid

4 apr 2011
    2.070
    0
    0
    Hier
    4, op de kleuterschool, ik vond m stom!:D

(soms nog trouwens...............:p)

5. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

17 feb 2010
    3.632
    1
    38
    Overdag bij mijn kids, Avonden & weekenden werken
    19 op het internet op de webcam. Daarna voor het echt op het vliegveld en die dag bevestigde alles.(toen 20)

6. vonnie73

vonnie73 Fanatiek lid

22 aug 2008
    1.898
    0
    36
    in un schwon huiske
    16 en na een paar weken kregen we verkering, afgelopen zaterdag was dat 22 jaar..... ja ik ben oud :(

7. Skye

Skye Niet meer actief

Weet niet!! Was jong in ieder geval. Kan zomaar een jaar of 10 geweest zijn. Zitten namelijk op een muziekvereniging en ik ging altijd met mijn vader en broers mee en hij was daar ook altijd!

Later werd het een vriend van mijn broer em toen ik 16 was kregen we wat. Nu bijna 11 jaar verder zijn we zaterdag 3 jaar getrouwd en ons meisje wordt in mei alweer 3!! Echt grappig als je er aan terug denkt!

8. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    Ik was 15 en ik zat bij hem in de klas. (nu zijn we 35)

9. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    Ik was 18 en waar het was. In de gevangenis!

Niks geks hoor.....Hahaha!
    Ik ging daar stagelopen en hij werd mijn collega en moest me het 1 en ander vertellen hoe alles in zijn werk ging. Hij trok meteen zijn t-shirt uit... :) (sport instructeur en had net een intensieve les gehad dus moest even snel een schoon shirt aan.
    Vanaf dat moment had hij al zoiets "Goh, leuk meisje." Alleen vond hij me echt nog een meisje (hij was 25) Bijna een jaar later gingen we voor het eerst uit.

10. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    toen ik hem voor het eerst zag was ik 14.. het duurde daarna nog 23 jaar tot we wat kregen samen :)

11. cherryl

cherryl Fanatiek lid

27 jan 2009
    2.923
    0
    0
    18 toen ik hem leerde kennen.. eerst flirten en om elkaar heen draaien en uiteindelijk na 3 maanden toch maar de realtie aangegaan :) en inmiddels zijn we 2 kids en bijna 7 jaar verder.

12. oxbow

oxbow Niet meer actief

Ik was 22 toen ik hem ontmoeten en 23 toen we wat kregen met elkaar.
    Ik heb hem ontmoet omdat mijn veulen bij hem en zijn ex op het land stond.

13. peekaboo

peekaboo Niet meer actief

18 en kheb hem ontmoet op cafe
    sinds die dag ook samen en onafscheidelijk ! amper 5 dagen niet bij elkaar geweest sinds dien , is nu bijna 3 jaar , waarvan nu meer dan 2 jaar gehuwd

14. Helise

Helise Fanatiek lid

4 mrt 2012
    1.785
    0
    36
    Ik was 18 en zag hem op een verjaardag.

15. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    25 via internet uiteindelijk bleek ik hem al te kennen , hij speelde in het voetbalteam van me ex... Hahaha me ex was / is er nog steeds niet zo blij mee :p

16. Within

Within Niet meer actief

Ik was 15 toen ik hem voor het eerst op een chatbox sprak, 16 toen ik hem voor het eerst ontmoette en hem op MSN toevoegde en 17 toen we verkering kregen :)
    Nu inmiddels bijna 7 jaar verder en 2 jaar gelukkig getrouwd.

17. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

Ik was 16

Het was dec 2005 in een disco
    Hij was toen 23 we flirten wat met elkaar en waren gezellig aan het ouwehoeren het was nl zo dat een vriendin van me stage moest lopen en daar waar zij stage liep had hij een vaste baan dus ze kende hem vandaar dat we met hem aan de praat kwamen

3 dagen later werd mijn oudste broer 24 en ging ik naar zijn verjaardag en drie keer raden wie daar zat .... Hij dus !!! We werden allebei knal rood en stelden elkaar maar gewoon voor haha

Eigenlijk waren we beide meteen verlieft maar mijn broer had ons verteld ons niet aan elkaar te willen voorstellen omdat hij zeker wist dat we verlieft zouden worden en 8 jaar leeftijdsvershil vond hij te veel

Na 8 maanden waren we nog steeds verliefd op elkaar en hebben mijn broer dan ook verteld dat we het toch gaan proberen
    Hij was er toch wel heel blij mee omdat hij hem zo goed kende dat hij wist dat hij niet zomaar verlieft werd en het dus meende en hij niet gauw meisjes kwetst dus hij was er toch wel blij mee dat zijn beste vriend en zusje een relatie kregen haha

Ondertussen zijn we al bijna 6 jaar samen :d

18. Naomi86

Naomi86 Bekend lid

28 nov 2011
    805
    0
    16
    fulltime mama en huisvrouw
    gemeente Buren
    ik was 21 hij 26. ik ging bij een vriend van mij kijken op de dartclub. we keken elkaar net iets te lang in de ogen. vervolgens kwam er een meisje naar hem toe om te vragen hoe hij heette. hij was een beetje aangeschoten/dronken en heeft zijn voor en achternaam op zijn polsen getattoerd. dus hij kijkt me aan, en vervolgens zeg ik: dat is wel makkelijk als je dronken ben. toen keken we elkaar weer aan en waren verliefd. die avond gaan stappen in het dorp. en die woensdag daarop kwam die bij mij thuis en is nooit meer weggegaan.

o en toen we net "verkering" hadden (30 min ofzo) had ik ruzie met een jongen wat uitliep op een vechtpartij tussen hem en mij. mijn vriend heeft me toen van die jongen afgetrokken en heeft gezorgd dat ik naar huis werd gebracht.

pff voel me nu echt oud. ben 25 nu maar we zijn beide de laatste tijd erg volwassen geworden. niet meer stappen, niet meer drinken, geen drugs meer en geen vechtpartijen meer :D

19. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Ik was 30 ( hij 39) toen ik hem via de postorder ontving. :p

20. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    18, via vrienden. We gingen met een hele groep het bierspel spelen. Daar heb ik hem voor het eerste gezien.
    Daarna wezen stappen en een beetje geflikflooit haha.
    2 weken later hadden we verkering. Nu 7,5 jaar later hebben we een zoontje.
    Waar het bierspel toch goed voor kan zijn:D

Deel Deze Pagina