Toen ik klein was gingen we wel eens met mijn ouders naar een binnenspeeltuin in een oude kerk, hier lag allemaal zand in en dan waren er speeltoestellen. Laatst vroeg ik dit eens aan mijn moeder, en volgens haar was het in eindhoven. Weet iemand misschien wat ik bedoel en of het er nog is. Het leek me leuk voor mijn zoontje.
Ik weet welke je bedoeld volgens mij want ik ben vroeger naar precies zo'n speeltuin geweest in eindhoven, maar zover ik weet is die er niet meer.
Hoi, Om eerlijk te zijn weten ik dat ook niet mijn vriend en ik hadden het er een tijd geleden ook nog over.. Maar volgens mij is dit er niet meer.. Je hebt wel in eindhoven 123 speelparadijs en is ook leuk om een keer heen te gaan Gr Lisanne
nee is er niet meer. was een oude kerk aan de rondweg. volgens mij heette het "kinderspeelpaleis" ofzo.. volgens mij is dippiedoe de vervanging ervan.
hey, aan die kerk kan ik me ook nog herinneren, er hangt in mijn woonkamer zelfs een foto van mij en mijn zusje toen we daar speelden. Ben eens gaan googlen en hij bestaat jammer genoeg echt niet meer...
Jaaa daar heb ik vroeger heel wat uurtjes doorgebracht. Dit is er idd niet meer Dippie Doe of 123 speelparadijs kun je nu heen
Ohjee die is allang weg zeg.Idd is daar dippiedoe voor terug gekomen.Erg duur,want de ouders betalen ook de volle mep.123 Heesbeen is ook leuk,alleen niet erg schoon daar.
Was idd aan de rondweg in Eindhoven, maar het gebouw is alweer een aantal jaren geleden afgebroken.. Jammer, was erg leuk! Heette Kinderspeelpales ja..
123 heesbeen zijn wij ook 1 keer geweest. Ik vind het er vies en krap. Jehebt ook nooit een tafeltje want er zijn veel aso's die met zijn drieën een tafel voor 10 personen lekker bezet houden. Ja die kerk vroeger.. Jeugdsentiment. En dan had je op de schaatsbaan (?) ook een keer per jaar Lolland..
Vies? Is me niet opgevallen. Maar ik ben alleen in de babyhoek geweest. Het was wel druk, maar het was vakantie. Ik was met mijn beste vriendin die zei dat het anders nooit zo druk is. Wij zijn met zijn tweeën gaan zitten aan een grote tafel bij de babyhoek, maar er kwamen gewoon mensen bij ons zitten hoor, dat kan toch gewoon? Moet je dan als er plek is op een grote tafel, maar blijven staan ofzo? Ik, en vooral mijn dochter, hebben ons er goed vermaakt in ieder geval.
Ik woon in Eindhoven, wij waren daar vroeger ook regelmatig te vinden. Helaas is het er inderdaad niet meer!
Kinderspeelpaleis inderdaad. Ik dacht altijd dat zo'n indoorspeeltuin gewoon een kinderspeelpaleis werd genoemd, heb me nooit beseft dat dat de naam was
dankjewel voor de vele reacties en jammer dat het er niet meer is. Het was wel eventjes rijden geweest, maar had het er graag voor over gehad. Ik kan me alleen herinneren dat er een kabelbaan was en een heleboel zand.
Ik vind 123 ook erg leuk! En idd er zijn gewoon veelal grote tafels, moet je dan als je met zn 2en bent ?!