Morgen gaan we mijn zusje in leiden bezoeken. We willen dan ook met Ties naar een speeltuin gaan, liefst eentje die buiten is of ook een buitengedeelte heeft. Wie weet een speeltuin, in of heel dichtbij leiden, leuk voor een dreumes die morgen open is? Via google vind ik voornamelijk speeltuinen waar je lid van moet worden
bubbeljungle idd, maar voor erg kleine kinderen vond ik geen aanrader... zeker niet in t weekend, ze worden zo omver gelopen door de grotere kinderen. voor een buitenspeeltuin zou ik zeggen is wel tegen betaling geloof 2,- p.p. maar of hij op zondag open is??????? Morskwartier Speeltuin - speeltuinen Lage Morsweg 14/A 2332XC Leiden 071-5761494 Maar wat nog veel leuker is kinderboederij de houtkamp in leiderdorp is iedere dag geopend van 14.00-16.00 uur kan je binnen de hekken met de beestjes knuffelen... errug leuk... in t park kan je ook wandelen en heb je een kleine speeltuin.... en daarna kan je nog even een drankje doen bij brasserie "park"
ha meis.... jij ook weer hier misschien heb je hier iets aan: Een overzichtje van allerlei speeltuinen LBS Leiden doe je de groetjes aan je zusje en d'r vriendje!
Kristel Ties vindt kinderboerderijen niet zo leuk, en omdat ik zwanger ben, ben ik er ook voorzichtig mee Ha Jinne dank je voor de link!