En hoe is het gegaan? wij verwachtten niemand. zeker gezien de laatste 2 keren, maar er zijn wel 5 stellen geweest. waarvan 3 echte potentiele. 1 chinees echtpaar waar de man super enthousiast van was. denk dat we daar wel misschien een bod van kunnen verwachten.
Hier ook open huis gehad. Wij hadden 2 kijkers. Hopelijk dat er idd echt iets uitkomt!! Veel succes jullie met de verkoop van het huis!
Geen idee, mijn man was alleen thuis en ik ben met de kindjes weggegaan. Volgens mijn man lieten ze niet veel blijken. Hebben wel beide folder meegenomen. Ik ga heeeel hard duimen! We krijgen vanavond ook een gewijde Jozef die we in de tuin gaan stoppen. Ik wil zo graag geloven dat dat werkt!!! Heb al verschillende mensen gesproken die dat hebben gedaan en die hun huis vrij snel hebben verkocht
Hier ook open huis gehad. 5 personen/stellen zijn langsgeweest. Ik was zelf niet aanwezig maar manlief. Hopelijk zit er een koper bij!!!
Wij hebben geen open huis gehouden, we hadden er geen zin aan. Staat bijna 3 jaar te koop, kijkers genoeg, altijd positief, maar nog nooit 1 bod gehad. We worden er een beetje flauw van. Als ze graag willen kijken, maken ze maar een afspraak bij de makelaar, is toch gratis.
jammer zeg dat er niemand gekomen is bij je zwager moes. ik weet hoe frustrerend het is. hebben wij ook 2x gehad. Koala, ik hoop dat er voor jou een koper tussen zit. hier heeft de makelaar gelijk het chinese echtpaar ff nagebeld. zij moeten nog weten of ze het wel kunnen betalen. echter aan zijn adres te zien (weena in rotterdam) moet dat wel lukken. dus nu maakt hij voor hun een afpraak en wie weet dan.
hoop voor jullie dat er een koper bijzit. Wij hebben ook niet meegedaan, ik vind het te veel geld voor het risico dat er niemand komt. En deze keer voor ons wel bewezen, dat mensen toch wel komen. Onze makelaar werd door mensen opgebeld dat ze hadden gezien dat wij niet meededen en dat ze toch ons huis wilden zien. Dus dat was natuurlijk mogelijk. Nog een bijkomend voordeel, nu deed de makelaar de rondleiding, dus wij konden lekker weg.
mijn, binnenkort, stiefvader had ook open huis.....helemaal niemand dus! Iemand op zoek naar een appartementje in de binnenstad van oss??
Wij hebben ook open huis gehad, helemaal niemand geweest... we balen er flink van, tis ook de laatste keer dat we meegedaan hebben.
jammer zeg dat een hoop van jullie geen kijkers hebben gehad. poe dan hebben wij toch echt geluk gehad dit keer. wil niet zeggen dat er ook wat uitvloeit natuurlijk. wij hoeven trouwens niet te betalen voor een openhuis te houden dat scheelt een hoop denk ik. ik vind het ook onzin (buiten advertentiekosten dan) dat je moet betalen terwijl de makelaar geen werk aan jouw huis heeft die dag
Hier ook meegedaan, ons huis staat inmiddels 13 maanden te koop. Er is niemand geweest, helaas... Dit was dan ook de laatste keer dat we mee deden, ik ben er klaar mee..
Eeen gewijde jozef is een beeld van de kerststal. Die moet gewijd zijn, zodat hij het huis van ons kan verkopen . Tja erg bijgelovig allemaal, maar tot op heden zijn alle huizen verkocht die er 1 in de tuin hadden gestopt, dus ik wil er maar al te graag in geloven . Hij zit in de voortuin en hij moet op z'n kop erin. Je moet er serieus mee omgaan, want er is iemand die heeft zijn appartement al 2 jaar te koop staan omdat hij de kop eraf had gebroken. En niet geschoten is altijd mis.... Voor iedereen hoop ik dat er kopers zullen zijn!!!!
Wij hebben trouwens niet mee gedaan aan de openhuizen route. Vorig jaar wel, geen kijkers maar wel een dikke rekening van het open huis. en ik vond het echt zoooo zenuwslopend, al die tijd wachten en er komt gewoon niemand.... pff.
Mijn schoonmoeder gelooft er heilig in, en die heeft hem dus voor ons gekocht. Ik wil ook alles proberen, dus waarom dit niet, hahaha. Haar dochter heeft haar huis verkocht binnen een week en schoonzoon ook binnen een week. Haar eigen huis kreeg ze niet kwijt en heeft ze daarna met een jozef ook binnen een maand verkocht. Wil er dus echt erg in geloven . Het is iets waar mee mensen in geloven en ik nu dus ook . Mocht ik mijn huis snel verkpen laat ik het weten, hahaha Belangrijk is wel dat je er zelf in geloofd, en dat het beeldje gewijd is. Dan moet ie in de voortuin op z'n kop begraven worden zodat niemand hem ziet.