Toen ik net mijn zoontje naar bed bracht zag ik bij het verschonen dat hij overal rode puntjes op zijn lijf heeft! Ook op romp, ledematen en nu ook gezichtje. Hij lijkt er verder geen last van te hebben, is verder vrolijk en eet goed. Ook heeft hij geen koorts (2x gemeten). Wat kan dit zijn??? Het zijn echt rode stipjes, maar ter grote van een potlood/viltstift punt... Iemand enig idee?? Moet ik me hier zorgen om maken??
het kan vanalles zijn... er zijn heel wat vlekjesziektes, bv 5e ziekte, 6e ziekte. Zonder het te zien is het érg moeilijk oordelen en zelfs vanaf een foto kan het moeilijk zijn.
Zolang ze weg te drukken zijn is het niet erg maar als je ze niet weg kunt drukken hap bellen. Groetjes kim
Klopt wat kimv zeg Wat je kan doen is een glas op zo'n puntje zetten/drukken Als je het puntje blijft moet je direct hap bellen Mijn zoontje zat aantal weken terug ook onder de rode stippen. Wij zijn doorgestuurd naar de spoed eisende hulp omdat de vervangende ha er iets ernstigs in zag wat het gelukkig niet was. Bloeduitslagen waren goed, was gewoon een virus, mede door zijn verkoudheid. Nu is hij overal vanaf Ikweet niet of jou zoontje toevallig verkouden is ?
Ga er nu niet vanuit dat als hij verkouden is dat het dat wel kan zijn. Als ze niet wegdrukbaar zijn naar de HA post. En niet wachten. groetjes kim