Wie weet er een leuke speeltuin in de omgeving van Leidschendam, Voorburg of Zoetermeer? Wij willen er vanmiddag even tussenuit en onze zoon is gek op speeltuinen. Nu kennen we de kleine buurtspeeltuintjes in onze eigen wijk al te goed en zijn dus op zoek naar een andere leuke speeltuin. Iemand ideeen?
Het delftse hout...kinderboerderij en waterspeeltuin in een...in de zomer kan je bij het laatste in je zwemkledij, maar hij is ook gewoon nu open volgens mij ..kijk even op google.
Het Geertje! Grote geiten/kinderboerderij waar de kindjes de baby-geitjes een flesje kunnen geven. Erg leuk! (En in het winkeltje verkopen ze zulke lekkere kaasjes en vla enzo!!) ik vind het daar altijd super. Je kan er ook een kopje koffie drinken, iets eten en zelfs roeien als je wilt.
westerpark heeft een leuke betaalde speeltuin. Open pas in april denk ik. (zoetermeer) Speeltuin Leidschendam heeft ook een wijkspeeltuin in de wijk het Lien. Naam? geen idee meer. Leidschendamse Speeltuin Vereniging op Uit met Kinderen voor een dagje uit, vandaag, openingstijden, entree, korting, toegang, voor kinderen en volwassenen, partijtjes, kind, kleinkinderen, kleinkind, prijs, uit, eropuit, opstap, uitgaan, uitstapje, Je kan ook naar het ballenbak eens gaan met de kleine meid in Zoetermeer.
even wat anders ken je dit al in leidschendam Vlinders aan de Vliet op Uit met Kinderen voor een dagje uit, vandaag, openingstijden, entree, korting, toegang, voor kinderen en volwassenen, partijtjes, kind, kleinkinderen, kleinkind, prijs, uit, eropuit, opstap, uitgaan, uitstapje, eruit, uitjes,
"Speeltuin omg. Leidschendam, Voorburg of Zoetermeer" Vroeger las ik omg als omgeving, maar tegenwoordig lees is standaard; OH MY GOD!