Hoi dames, Klein vraagje over het reserveren van een tijdslot. Wij hadden nog 2 kruidvat tickets voor de efteling, omdat mijn zoontje in de tussentijd 4 jaar is geworden, moesten we voor hem ook nog een kaartje kopen. Deze hebben we via de AH spaaractie gekocht. Ik ging de kruidvat tickets verzilveren, maar voor het tijdslot kon ik toen enkel voor 2 personen reserveren (want 2 tickets). Voor het 3e ticket lukte dat niet meer, ik kon geen dubbele reservering maken op mijn account. Dus nu heel omslachtig via mijn man nog een account aangemaakt en daarop voor het 3e ticket een tijdslot gereserveerd. Is dit de juiste manier?
Ik weet niet hoe de kruidvat actie werkt, maar bij die van AH koop je het ticket bij AH en reserveer je alleen nog een tijdslot. Als dat op hetzelfde tijdstip valt kan je gewoon tegelijk naar binnen. Denk dat het dan klopt zo?
Dat klopt inderdaad, maar op 1 of andere manier kon ik niet nog een tijdslot reservering maken op hetzelfde account. Durfde de andere reservering niet te annuleren (die van de kruidvat tickets). Ah ja het zal vast kloppen zo inderdaad. Tickets zijn geregeld, alleen wat omslachtig via 2 accounts een tijdslot.
Je mag idd per account maar 1 lopende reservering hebben om misbruik van de plekken tegen te gaan. Anders zou iemand voor bij 7 dagen achter elkaar al kunnen reserveren, waardoor een ander gezin niet meer kan omdat het vol zit. Maar ik was er gisteren, maar je maakt mij niet wijs dat er minder mensen het park in mochten. Je kon over de koppen lopen zo druk was het. Net als op een normale zondag toen er nog geen corona was