Welke moeders uit de Zaanstreek kunnen mij helpen met leuke speelplekken in Zaandam, Oostzaan, Westzaan e.o. Ballorig en het Darwinpark ken ik maar er moet toch ergens een zandbak zijn of een andere leuke speelplek voor een peuter? Alvast bedankt!
Hoi hoi, Er is een leuke kinderboerderij in Wormer en daarbij zit ook een leuke speeltuin incl. zandbak Oeps, ik bedenk me net dat Wormer niet bij de zaanstreek hoort, maar het ligt wel tegen wormerveer aan. Groetjes, Kim
Dankjewel! Ga t even googlen! Vooral als t weer wat mooier weer wordt is t wel zo handig om wat adresjes te hebben, woon pas net in de Zaanstreek vandaar
In westerwatering heb je ook een kleine kinderboerderij met een speeltuintje. Weet niet waar je in de Zaanstreek woont? Zelf gaan we het liefste naar de kinderboerderij in het Darwin park omdat daar meestal wel andere kinderen aan het spelen zijn.
Het twiske is altijd heel leuk. De blauwe poort, gewoon wandelen in het bos, lekker zwemmen. Als je met de auto gaat moet je betalen en met de fiets is het gratis.
In Rooswijk (Zaandijk, over het spoor meteen rechtsaf en dan alsmaar rechtdoor rijden) zit een hele leuke kinderboerderij. Er zit volgens mij geen speeltuin bij, maar ze hebben er wel heel veel dieren, en het ziet er gewoon gezellig uit.
Wij zijn vandaag trouwens op de Zaanse Schans geweest. Dat is misschien niet echt een speelplek, maar mijn zoontje vond het er wel geweldig. Hij is helemaal weg van molens, dus hij kon daar helemaal los
Dank jullie wel voor de tips! @Cindy71 bedoel je misschien de Veldmuis in Westerwatering? Ik had gehoord dat die gesloten is of is ie inmiddels weer open? Meer tips zijn uiteraard altijd welkom!
Het Twiske in oostzaan is idd erg leuk. Ik ben er opgegroeid. Als kind was ik dol op de avonturenspeelplaats (zo noemde wij hem iig, zit tegenover de blauwe poort) en de blauwe poort is ook erg leuk. Maar ook de strandjes met speelplekjes zijn erg fijn.