Hallo allemaal, Mijn kleine wordt binnenkort 4 jaar en ik wil zijn feestje voor het eerst buiten vieren en had aan de speeltuin hier bij ons gedacht. Maar ik weet niet wat ik allemaal moet klaarmaken behalve de nodige zooi als chips ,snoep, taart. De ouders blijven erbij dus ik wil ook lekkere dingen te eten hebben. Wie heeft er goeie tips voor mij???????? Mijn zoontje is in april jarig.
In de buurt waar ik opgegroeid ben heb ik ook eens een buitenfeestje gehad georganiseerd voor de kinderen in de buurt in de speeltuin. Mocht je het in de speeltuin doen, ben je dan niet 'bang' dat er veel andere kinderen komen? Je kan moeilijk de openbare speeltuin afsluiten. Mocht je het wel doen, wat ik sowieso zou meenemen is een open kleine partytent. Die je zo in de grond kan zetten, maar waardoor eventuele regen geen boosdoener kan zijn. Tja hapjes voor ouders, het geen wat je zelf ook bij eigen verjaardagen neer zet. Voor de kids zoals je zelf zegt als chips/snoepjes/etc. Zorg voor voldoende drinken/limonade in flessen. En vergeet geen vuilniszakken mee te nemen waar je alle weggooibekers etc gelijk kunt in kieperen als t feestje klaar is.
Kinderen zijn vaak ook gek op fruit, dus probeer ook gewoon iets leuks met fruit of andere gezonde dingen klaar te maken, vinden ze vaak net zo lekker Voor ouders kun je inderdaad kleine hapjes maken die je makkelijk kunt meenemen. Spiesjes van mozzarella en cherry tomaatjes bijvoorbeeld. Of komkommer met feta op een stokje, gekookt ei gerold in rookvlees. Neem een grote koelbox mee waarin je alles kunt meenemen. Kleden voor op de grond, parasol of partytent zijn ook handig. Bij de HEMA hebben ze hele fijne kleden voor buiten, die hebben een onderkant van plastic zodat ze niet nat worden.