Ik ben thuisblijfmoeder en ken eigelijk helemaal niemand met kindjes van Evy haar leeftijd. We gaan wel naar de kinderboerderij zitten op zwemmen en gaan soms naar een indoor speelparadijs . Toch lijkt het me leuk voor haar om wat vaker met andere kindjes te kunnen spelen. Zijn er hier moeders uit de omgeving van Breda die ook kindjes hebben rond de leeftijd van 1 jaar en wie het ook leuk lijkt een nieuw speelvriendje te ontmoeten ?
Ik woon te ver weg, anders had ik ook interesse. Ik ken ook niemand anders met kindjes, behalve mijn schoonzusje maar die zie ik helaas ook niet vaak.
ik woon wel in de buurt maar mijn kindje is nog te klein haha anders had ik ook wel interesse gehad, ken hier ook niemand met kinderen..
Marieke gefeliciteerd met je kleintje! Ik herken het wel hoor. Wij wonen in een nieuwbouwwijk. Bijna iedereen werkt en vrienden hebben (nog) geen kinderen. Het is goed voor die kleintjes om te kunnen spelen met leeftijdsgenootjes.Ik merk aan Evy dat ze het erg leuk vind om kindjes om haar heen te hebben. De peuterspeelzaal is pas vanaf 2,5 jaar en dat is nog zo ver weg...
hm rotterdam is niet echt om de hoek van breda tenzij je een auto hebt... maar die heb ik zelf dan weer niet dus dat is ook niet handig qua leeftijd zou het wel erg leuk passen tho
Louke vind het ook erg leuk als ze andere kindjes ziet, daar reageert ze heel positief op. Ik woon in Limburg helemaal in het zuiden.
Ik ben gelukkig in het bezit van een auto ! Misschien dat er wel andere moeders via dit topic speelmaatjes kunnen vinden ? Joeja geweldig is dat met die kleintjes zo makkelijk als dat gaat met contact leggen . Dat is weer moeilijker als je ouder bent...vandaar ook dit topic haha .Helemaal in het zuiden van limburg dat is wel weer een behoorlijke afstand .Jammer...
Ik woon in Roosendaal! Ik ga je zo even een pb sturen . Eva speelt wel met andere kindjes op het kdv 2 dagen in de week, maar die kinderen leer ik niet echt kennen en dat vind ik toch wel jammer. Grappig trouwens dat hun namen zo op elkaar lijken!
Hier ook iemand uit Breda! Bij de januarimama's spreken we regelmatig af met de mama's uit de buurt (regio Breda-Tilburg). Binnenkort een uitje naar Ballorig. Misschien een idee om ook aansluiting te zoeken bij de mama's van 'jouw' maand?
nouja.. als je eens in r'dam bent toevallig... dan ben je welkom hoor of anders even in de stad of op zuidplein koffie doen en eh.. stappen met beebs alleen geen thuisblijfmeoder hier.. dus mijn dagen zijn beperkt tot het weekend en de donderdag (heerlijk naar de kinderboerderij op mn vrije dag... kan niet beter en die hier in de buurt is aardig groot dus dat is altijd wel eventjes leuk)
Saskia mijn man werkt veel in dordrecht en omstreken werkt ook vaak op zaterdag . Mijn schoonfamillie komt ook daarvandaan en dat is maar een klein stukje rijden ! Lijkt me erg gezellig om te winkelen en koffie te drinken op zuidplein of naar de kinderboerderij te gaan. Mijn msn adres heb ik zojuist ingevuld dus je kan me altijd toevoegen als je wilt ! Suuzje hier heb ik ook aan gedacht maar vind het niet zo leuk om in een clubje te komen waar iedereen elkaar al kent. En moet zeggen dat er toch veel reacties komen wat ik eigelijk niet had verwacht . Echt ontzettend leuk !
Julia is nog wat jong, maar als er een keer een delegatie naar ballorig gaat in NW-Brabant, willen wij graag mee! Julia vindt andere kindjes prachtig en alleen al het kijken ernaar houdt ze uren vol! Mijn zusje woont hier in het dorp en Julia ziet haar nichtje van 2,5 bijna elke dag. Ik ben daar erg gelukkig mee, we zien dat beiden meiden het geweldig vinden en ze leren een hoop van elkaar (Julia leert nu al erg goed voor zichzelf opkomen en Sanne leert te delen en voorzichtig te zijn met kleine kindjes)
Ik hou dit topic even in de gaten, ik woon zelf in roosendaal en heb een dochter van anderhalf. Maar ben erg hoogzwanger op het moment, dus ben niet zo erg mobiel de komende tijd... Wij spreken met de maartmama's 07 ook regelmatig af, laatst nog een keertje bij ballorig in breda (die wel veel kleiner is dan in rdaal trouwens!) en dat is altijd erg gezellig hoor!
dat ballorig is geen slecht idee trouwens kunnen de sept '07 mama's langzaam aan ook wel naartoe *grin* nooit aan gedacht eigenlijk @daantje: ik zal je zo even toevoegen enige is.. in principe ben ik "altijd" online ook als ik er niet ben. dus als je wat stuurt krijg je soms geen antwoord.. maar dat komt dan later als ik er weer ben
Ik ben wel voor een 'meeting' In Roosendaal of bv Etten Leur hoor! Altijd leuk om weer eens nieuwe gezichten (zowel van moeders als van kinderen) te zien! Als er ook wat grotere kinderen meegaan, krijg ik mijn zusje met peuterdochter ook wel zover.