De kindjes onder 1 jaar mogen gratis naar binnen bij ballorig (die in Roosendaal in ieder geval wel) en ook voor de wat jongere kindjes is het daar leuk hoor, we zijn er met Eva geweest en die keek haar ogen uit! Lijkt me inderdaad heel leuk om wat nieuwe mensen te ontmoeten!
hoi ik woon ook in de buurt van rotterdam! ik woon zelf in ouderkerk aan den ijssel ( krimpernerwaard) moeders en kids die ook in de buurt wonen?
Omgeving Dordrecht is voor mij ook geen probleem. Roosendaal is natuurlijk lekker makkelijk . Eigenlijk zou Moerdijk voor iedereen het beste uitkomen, is ongeveer even ver vanaf Breda, Roosendaal, Fijnaart, Rotterdam. Maar volgens mij is daar niet zoveel te doen voor baby's/dreumessen? Ik heb trouwens ook msn maar doe er eigenlijk niets mee, al sta ik wel altijd online geloof ik als de pc aan is.
Ik woon in Hoogvliet. Das vlakbij Rotterdam. Het lijkt me ook erg leuk om een speelkameraadje voor Amy te hebben. Ben toevallig afgelopen zondag met Amy bij ballorig geweest, hartstikke leuk vond ze dat. Ben alleen niet in bezit van een auto.
Hallo allemaal, Ik woon in Almere Buiten in de seizoenenbuurt, misschien ook moeders in Almere zin om en keer iets af te spreken? Mijn zoontje is nu 6 maanden maar de tjd vliegt, voor je het weet gaat hij spelen en vind hij het ook leuk om naar de kinderboerderij te gaan...en een beetje netwerken is altijd leuk en gezellig he? Ik hoor het wel!
misscgien een idee om hier een apart formumdeel van te maken? En dan splitsen op regio ofzo..? Of zou daarvoor te weinig animo zijn..?
In de lounge is er wel een club waar je kan aangeven waar je woont, maar volgens mij werkt het op een topic als deze beter. Dus gewoon aangeven degenen die een speelmaatje zoeken en hopen dat er mensen zich ook melden die dat ook zoeken en in de buurt wonen!
Leuk topic zeg! Ik ken hier ook niemand met kindjes van dezelfde leeftijd. Nu is Justin nog erg jong maar zou wel leuk zijn nu al in contact te komen met mama's en al wat dingen samen met de kleintjes te ondernemen. Dus mama's met kleintjes van rond de 3 maanden en omgeving Beverwijk laat je horen
Wat een leuk idee! Wat betreft aansluiting zoeken bij de mama's in de leeftijd van je kindje. Het leek mij ook moeilijk om in te passen bij de hechte club. Maar ik hoor er helemaal bij. Ik schrijf nu sinds augustus actief mee en morgen hebben we de eerste minimeeting met 4 meiden. Over 2 weken staat er een grote meeting bij een binnen speeltuin in Utrecht gepland. Wat ik wel zeggen is dat je altijd kunt proberen en anders komt je gezellig bij de decembermama's schrijven! Erg gezellig
Ik heb een mail gestuurd naar de moderators met deze vraag. Zou niet weten waar we dit evt zouden kunnen plaatsen.
Ik woon ook in Rotterdam en ook ik zou het wel leuk vinden hoor , mijn zoontje is nu 15 maanden, ook hier in de omgeving geen kindjes van zijn leeftijd, dus geen speelmaatje. Ik heb dus ook interesse
Mij lijkt het ook wel leuk! Ik woon in een dorpje vlakbij Gorinchem. Mijn zoontje is nu 13 maanden en hij ziet niet vaak kindjes van zijn leeftijd, vrienden hebben of geen kinderen of wonen te ver weg. Lijkt mij dus erg leuk om eens af te spreken.
Ik wil me ook graag aansluiten voor een meeting! Ik woon in Dongen, dus zowel Breda als Dordrecht zijn goeie opties in mijn geval. Yoran is bijna 14 maanden, leuk dat de leeftijden zo dicht bij elkaar liggen! Yoran gaat 1 dag per week naar kdv. Maar meer contacten vind ik heel leuk, eerlijk gezegd ook voor mezelf . Ik woon hier nog niet zo lang, dus ben druk aan het netwerken. groetjes, Natasja2
Op mijn vraag of we een apart gedeelte kunnen krijgen . Kreeg ik dit antwoord ; Hoi, Kunnen jullie nog heel even wachten? Er zal straks een Clubs gedeelte komen voor dit soort dingen. Lotte
Wat ik het nadeel vind om daar nu bij aan te sluiten, is dat het vaak zo snel gaat en ik niemand ken, het is zo moeilijk om je draai dan te vinden. Maar ik zal eens gaan meelezen. Ik vind het echt jammer dat ik me er niet bij heb aangesloten toen ik zwanger was.... gewoon stom van mezelf . Maar het is wel leuk dat er nu wel aardig wat animo is hier! En ook veel uit omgeving Breda/Rotterdam.
Ik zag nog een paar reacties van mensen die graag meewillen dus zouden jullie je naam erbij kunnen zetten ? Iemand al een idee wanneer en waar af te spreken ? Snoopy1979 heb jou al een berichtje gestuurd
Hoi dames, ook hier een Rotterdamse! Woon vlakbij de van Brienenoordbrug, net naast de snelweg zeg maar. Lijkt me wel eens gezellig hoor, eens wat andere gezichten. En Snoopy, je bent dan wel (een beetje) een bekend gezicht maar je bent ook absoluut welkom hoor bij mij
Het gaat wel vrij snel i.d. maar het is echt mega gezellig.. en Eva is ook een december kindje? Als je zin hebt kom eens buurten!