Speelvriendjes

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Daantje77, Nov 10, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Esli

Esli Bekend lid

Apr 23, 2008
    830
    0
    0
    Groningen
    Heel herkenbaar, ik woon in een wijk waar op zich wel veel kinderen wonen, maar allemaal 2 verdieners, dus overdag is er nooit ergens iemand thuis. En ik dus wel. Best lastig om dan contacten te maken als iedereen werkt he.

Oja, ik woon in Amersfoort :)

2. Kiwi80

Kiwi80 Bekend lid

Feb 24, 2007
    530
    0
    0
    Het lijkt me ook heel leuk om mee te gaan. Ik weet wel helemaal niet wat het is. Maar een speelmaatje(s) voor de kleine lijkt me erg leuk! Ik ken niemand met kleine kids. Dus ik hou dit even in de gaten. Ik kom uit Zwijndrecht, dus Breda is voor mij geen probleem.

3. Merel69

Merel69 Fanatiek lid

Feb 16, 2007
    1,852
    0
    0
    Ehm :oops: , ik kom helemaal van de andere kant van Nederland (Den Helder) en zou het ook heel leuk vinden voor Merel als ze met kindjes kan spelen van haar leeftijd. Hier zijn wel kinderen, maar ouder of werkende ouders en nooit thuis. Zijn er nog meer uit de kop van Noord Holland?

4. Dames die intresse hebben in een meeting in Breda of omgeving :

Daantje77
    Snoopy1979
    Mrijn
    Natasja 2
    kiwi80

Wie er nog meer intresse heeft zet dan even je naam erbij !

5. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

Apr 15, 2007
    2,869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    Ik heb mijn naam ook even toegevoegd, ik kom uit Tilburg

Daantje77
    Snoopy1979
    Mrijn
    Natasja 2
    kiwi80
    Blondiedfu

Wie er nog meer intresse heeft zet dan even je naam erbij !

6. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

Nov 11, 2006
    2,853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    Zullen we gewoon een datum en locatie prikken? Ik ben, geheel egoïstisch, voor Roosendaal! Ik werk op de maandag en vrijdag en de woensdag en donderdag afwisselend, maar ik heb nog een hoop vrije dagen staan dus wil er ook best een vrije dag aan wagen hoor!

7. joma

joma VIP lid

Jan 24, 2007
    28,689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    Hoi ik wil ook wel mee meeten hoor!

8. Daantje77
    Snoopy1979
    Mrijn
    Natasja 2
    kiwi80
    Blondiedfu
    Joma

Mrijn : Het lijkt me een goed idee om een datum te plannen . Roosendaal is voor mij geen probleem .

9. Joyce84

Joyce84 VIP lid

Nov 24, 2006
    5,350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    En ik woon in Rotterdam vlakbij de willemsbrug.

10. Kiwi80

Kiwi80 Bekend lid

Feb 24, 2007
    530
    0
    0
    Roosendaal maakt voor mij denk ik niet veel verschil met Breda. Ik hoor het wel. Ik werk zelf (nog) onregelmatig dus weet niet of ik alle datums kan, maar ik kijk wel.

11. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

Oct 8, 2006
    34,229
    7,276
    113
    Female
    Brabant
    Ik werk op maandag, woensdag en vrijdag (maar kan ook ruilen of vrij nemen). En Roosendaal is uiteraard geen probleem ;).

12. joma

joma VIP lid

Jan 24, 2007
    28,689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    hoi roosendaal is hier ook geen probleem hoor
    ik kan op zondag, maandag, dinsdag , donderdag

13. Bibiche

Bibiche Fanatiek lid

Oct 21, 2006
    2,509
    0
    0
    Ik woon ook in R'dam en werk alleen op de maandag en woensdag. Dus lijk me wel leuk om met r'damse mama's af te spreken :D

14. Kiwi80

Kiwi80 Bekend lid

Feb 24, 2007
    530
    0
    0
    Beetje rare vraag misschien nog, maar is ballorig ook voor kleintjes rond 1 jaar? Ik heb even gekeken en zie allerlei toestellen e.d. Maar misschien is er ook wel iets voor die kleintjes, maar ik ben er helemaal niet in thuis :oops: . Dus vandaar mijn vraag ... Maakt anders niet uit hoor, toch gezellig met elkaar en die kleintjes :D .

15. Kiw80 : ik ga met Evy al vanaf 9 maanden naar zo'n overdekte speeltuin. De ballenbak vinden ze helemaal geweldig . Zoiezo heb je je handen even lekker vrij .

16. tycoon

tycoon Lid

Dec 26, 2006
    90
    0
    0
    hellevoetsluis
    HELLEVOETSLUIS OOK VERTEGENWOORDIGD!

STUUR PBTJE DOCHTER IS GEK OP ANDERE KINDEREN EN BEN FULLTIME MAMA DUS VEEL VRIJE TIJD DUS KOM JE UIT DE BUURT LAAT MAAR WETEN BEN IN BEZIT VAN AUTO!

17. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

Nov 11, 2006
    2,853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    Is het misschien handig om dit draadje op te splitsen in een Rotterdamse en west-brabant afdeling? Niet dat het niet mixt, maar nu gaat iedereen oproepen plaatsen en volgens mij was de bedoeling van Daantje om moeders met kindjes uit de buurt te ontmoeten.

18. Misschien wel een goed idee om daar een apart topic voor de openen .

Nu hebben we nog geen datum om te meeten . Dus dames ...

19. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

hmm ik zou op zich wel meewillen maar echt practisch is het niet zonder vervoer :)

maar mocht er nog iemand een keer naar de peuterochtend in ballorig r'dam gaan... :)

Share This Page