Nou Daantje, roep een datum! Ben jij de week voor de kerst vrij of zou het dan te druk zijn in Ballorig?
In r'dam weena is de eerste donderdag van de maand peuterochtend in Ballorig. En in Ommoord Ballonia ieder dins- en donderdagochtend van 10 t/m 12 uur peuterochtend. Lijk me wel leuk om met de R'damse mama's wat af te spreken.
Ik roep dinsdag 2 december om 13uin Roosendaal. Wie gaat er mee?? Ik zeg maar wat hoor, maar wie weet happen jullie en dan hebben we een date!
Oh ik zie dat er een datum genoemd is . Eva heeft dan net haar prikjes gehad, dus denk niet dat dat het gaat worden dan. Maar misschien heeft ze er niet teveel last van, dan kan het wel. Dinsdag 9 december zou beter uitkomen .
Trouwens Vera, naar welke kinderboerderij gaan jullie altijd? Ik wil binnenkort eens met mijn nichtje gaan, maar hier in de buurt zit alles achter hekken.
Oh, het lijkt mij ook leuk om een keer mee te gaan. We wonen wel niet in de buurt, maar hebben een auto, dus kunnen overal komen . Lijkt me zo leuk om meer kindjes van haar leeftijd te zien. En helemaal wat meiden. In onze omgeving veel kindjes, maar vreemd genoeg allemaal jongens! Niet erg natuurlijk, maar een paar meiden leren kennen lijtk me ook leuk. De 23e komt voor ons niet uit, maar als er weer eens iets te doen is dan hou ik me aanbevolen.
Wij gaan altijd naar Minnebeek, in Tolberg. Met loslopende geiten, schapen en eenden. Eva vindt het prachtig! Er zit ook nog een heel klein speeltuintje bij.
Hey Brb Ik zie dat je in Leusden woont, das hier wel dichtbij, ik woon in Amersfoort. Hoe oud is je kleintje?