Speelvriendjes

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Daantje77, 10 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Natasja2

Natasja2 Actief lid

16 feb 2007
    179
    0
    0
    Noord Brabant
    Ik moet me helaas afmelden voor de meeting, ik werk op dinsdag altijd. Grappig is wel dat ik naar aanleiding van deze topic al twee bp' tjes kreeg en nu regelmatig mailcontact heb. Zoonlief heeft er nu nog niet zoveel aan, omdat het nog niet tot ontmoeting is gekomen. Maar mama vindt het heel leuk om nieuwe contacten te leggen met mama's van leeftijdgenootjes. En de meeting tussen de kids zal er snel van komen.

Veel plezier allemaal in Ballorig!
    groetjes, Natasja2

2. BrB

BrB Actief lid

20 mei 2008
    368
    0
    0
    Leusden
    Ah gefeliciteerd! Nou, dan moeten we maar een x iets afspreken. Heb namelijk tegenwoordig een abonnement op de dierentuin ;)

3. Suuzje

Suuzje Fanatiek lid

22 feb 2007
    1.024
    0
    36
    Dames, lijkt me leuk om een keer mee te gaan, maar op dinsdag werk ik, en aangezien wij met een aantal januarimama's de 20e al naar Ballorig gaan, laat ik deze keer schieten.
    Ik hou jullie in de gaten voor evt. volgende meetings :D

4. Kisbaba

Kisbaba Fanatiek lid

23 sep 2007
    3.211
    1
    0
    moeder, huisvrouw, en ik heb een B&B voor fietsgas
    Gezelligste stadje i
    Hey, een meeting? Leeeeeeeeuk!
    Helaas wonen wij weer een beetje noordelijker. :rolleyes:
    In het kleine maar gezellige Elburg.
    Nog meer dames met kindertjes uit die hoek?

5. mirwar

mirwar Bekend lid

22 apr 2008
    779
    0
    0
    Groepsleidster kinderdagverblijf
    Groningen
    Geen Groningers aanwezig? ;)

6. San76

San76 Actief lid

2 jul 2007
    240
    0
    16
    Nu heb je je 3e pb'tje! ;)

7. veertje

veertje Fanatiek lid

Iemand in de buurt van heerhugowaard?

8. peetjuh23

peetjuh23 Fanatiek lid

9 okt 2006
    2.351
    0
    0
    overijssel
    Als er mensen zijn uit twente dan hou ik me aanbevolen! Ik kom zelf uit de buurt van enschede.

9. Ik haal het topic even 'omhoog'

Heb zojuist een berichtje ontvangen met de vraag of de meeting nog doorgaat....

Heb niks meer vernomen van diegene die graag willen meeten . Gaat het nog door ?

10. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.229
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Wat mij betreft wel! Wel even afwachten hoe het met Eva gaat, die is niet helemaal lekker, maar zoals het nu gaat, gaat het wel. Maar als ze echt buikgriep krijgt en gaat projectielbraken hou ik haar liever thuis...

11. Gezellig ! Hopelijk blijft je meisje fit .

12. Kiwi80

Kiwi80 Bekend lid

24 feb 2007
    530
    0
    0
    Als ik weet hoe laat het is kan ik zeggen of ik mee kan, ik heb nl 's middags een afspraak. Ik wacht wel even af.

13. Laten we zeggen 13:00 ? De meeste kids slapen nog 1x per dag lijkt me ..?

14. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.229
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik pas me wel aan wat tijd betreft, Eva kan goed wakker blijven als ze afleiding heeftt en haar slaaptijden zijn de laatste tijd een beetje vaag.... maar ik zal dan proberen haar voor die tijd naar bed te doen. Waar spreken we eigenlijk af?

15. Kiwi80

Kiwi80 Bekend lid

24 feb 2007
    530
    0
    0
    13.00u moet ik me helaas afmelden, heb 's middags een afspraak. Jammer, maar volgende keer beter! :D Als jullie nog eens afspreken hou ik me aanbevolen.

16. Hé wat jammer nou ...volgende keer beter !?

Zo blijven er weinig moeders en kindjes over.

Lijkt het je leuk om af te spreken Snoopy ?

17. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.229
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ja hoor! Maar als er niet zoveel meegaan komt 14 uur net iets beter uit, dan weet ik wel bijna zeker dat Eva klaar is met slapen. En waar spreken we dan af? Hopelijk komt Marijn hier vanavond nog langs en kan ze morgen ook! En was er nog iemand die meewilde?

Ik laat in ieder geval morgen een uurtje voor de afspraak hier ook weten of ik ook echt kom, Eva is nog steeds niet helemaal lekker, maar ik ga ervan uit dat het wel zal gaan, ze heeft vanavond zelfs wat avondeten op en dat was de afgelopen dagen helemaal niets. Maar mocht het nou toch niet gaan, dan weet je er dan in ieder geval vanaf ;).

18. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

11 nov 2006
    2.853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    Damn, wat stom! Ik heb voor morgen een andere afspraak gemaakt (had dit niet in mijn agenda gezet). Ik had zo graag mee gewild! Meiden, heb het leuk met elkaar zodat het voor herhaling vatbaar is. Dan ben ik er zeker bij!

19. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.229
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik wacht alleen nog op de plaats en definitieve tijd waarop we gaan afspreken! ;) Ik ga nu eerst even een boodschapje doen en hopelijk is hier dan meer nieuws!

20. Ben bang dat ik 14:00 uur ook niet ga redden....Evy ligt nu net op bed , slaapt nog niet en moet ook nog eten als ze wakker is....

Misschien een goed idee om het naar volgende week te plaatsen ? Dan kan Mrijn waarschijnlijk ook mee ?

Snoopy hoe is het met je meisje is ze een beetje opgeknapt ?

Deel Deze Pagina