Speelvriendjes

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Daantje77, 10 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.229
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Volgende week zijn we in ballorig in Roosendaal, omdat Eva dan jarig is! :D Dus wat mij betreft prima als we daar dan afspreken ;). Had destijds aangegeven dat ik dan niet kon, maar waarom ook niet. Als we ergens anders afspreken gaat het waarschijnlijk niet lukken, we krijgen ook nog wat visite.

Zou wel leuk zijn als Kiwi en Marijn dan ook kunnen!

Eva ligt nu trouwens 3 kwartier te slapen en ik denk dat ze wel tot een uur of 1 slaapt. Gelukkig is ze een heel stuk opgeknapt, gisteren overdag eigenlijk niet gegeten en gisteravond en vandaag wel weer!

Voordeel van niet afspreken is dat ik straks nog even naar de stad kan, kijken of er nog wat leuks te halen valt in de uitverkoop ;).

Liefs,
    Snoopy

2. Oooohh wat leuk een verjaardagsfeestje ! Op welke dag is Eva jarig ? Het zou inderdaad leuk zijn als er nog meer komen . Gelukkig maar dat ze weer een beetje opkenapt is . Is zo zielig als ze ziekjes zijn die kleintjes.

Wij zijn vanmorgen even de stad in geweest mén wat een ramp ! Dat is ook de reden dat we nu zo laat zijn. Evy zat te knikkebollen in de auto en moest haar echt wakker proberen te houden.

3. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.229
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Nou echt een verjaardagsfeestje is het niet, we gaan met z'n drietjes, misschien dat mijn ouders nog meegaan. Ik zag op jullie site trouwens dat jullie wel een verjaardagsfeestje hadden gehad, was dat in ballorig in Roosendaal? Het lijkt me voor Eva gewoon heel leuk om te spelen daar, vorige keer vond ze het ook zo leuk. Ik had alleen gedacht dat ze met 1 jaar wel kon lopen (dat vertelde iedereen om ons heen namelijk omdat ze verder zo snel was ;)), maar goed, het kan nog ;). Maar het is een schijterd die ik denk van niet :). Maar goed, alsnog leuk voor haar in ballorig! Ze is trouwens over precies een week jarig, dus op dinsdag. Vandaag was de uitgerekende datum, ook best bijzonder vind ik ;).
    Ben benieuwd of het volgende week gaat lukken om af te spreken, lijkt me wel heel leuk.

4. Evy heeft laatst een kinderfeestje gehad in ballorig ze vond het helemaal te gek ! Ach en dat lopen... Evy liep 2 weken na haar verjaardag maar sommige kids die zijn weer wat sneller, andere wat langzamer . Komt vanzelf .

Volgende week dinsdag zal ik vrij houden. Wil je daar afspreken in de middag ? Spannend die 1e verjaardag. Je beleeft de geboorte weer helemaal opnieuw.

Groetjes Danielle

5. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

11 nov 2006
    2.853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    Jammer dat jullie ook niet zij gegaan, maar het blijft lastig afspreken met die onvoorspelbare kids hè? Vw dinsdag kan ik hoogstwaarschijnlijk niet. Ik krijg dan visite van mijn nicht met haar vriendin en hun kindje. De rest van die week heb ik niets staan, maar 2x ballorig in een week is misschien wat veel voor Eva. Hoewel.... :)

Ik ben wel erg benieuwd wat Juul nu al kan bij ballorig hoor. Ze kan sinds zaterdag tijgeren (lijkt meer op een rups dan een tijger) dus erg mobiel is ze nog niet.

Deel Deze Pagina