Ahh arm kindje zeg. Gestoord wijf, die speelzaal was alles behalve Dol-Fijn zo te lezen!! Ik zou ook tot van alles in staat zijn als dat met mijn kindje gebeurde, schoonmoeder of niet! Niemand komt aan mijn kindjes zowel fysiek als verbaal!
Bahbah, dat mens had van mij toch een vuist in de gezicht gekregen.. Moeder schoonmoeder, gewoon een leidster dat maakt niet uit Niemand heeft het recht om (mijn) een kind vast te binden.. Dat is beroving van vrijheid en volgens mij ook nog strafbaar!
Oei, 'zusje' van de psz waar mijn dochter heen gaat Komt wel eng dichtbij zo, waar kan ik mijn kind nog veilig achterlaten??
Ik word écht woest van dit soort dingen, met name wat er allemaal in het nieuws is gekomen alleen al afgelopen jaar mbt kinderen en misbruik op welk vlak dan ook. Dus ze had ze kunnen krijgen, en ieder ander die een kind wat aandoet (op welk vlak, van welke gradatie dan ook) idem.
Je gevoel is duidelijk en voor iedereen herkenbaar, laat ik dat voorop stellen. Het is alleen zo jammer dat je met je taalgebruik de suggestie wekt een agressieve aso te zijn van hetzelfde niveau.
Dat doe je toch niet... Hebben ze wel even haar diploma's gecheckt? Ik zeg dat ze eens met een psycholoog moet praten. Als je zulke dingen verzint heb je duidelijk hulp nodig Als het mijn zoon was geweest had ik haar persoonlijk de peuterspeelzaak uit getrapt/geslagen.
Dat valt gelukkig wel mee, maar in dit soort gevallen en het inlevingsvermorgen dat ik (soms helaas) heb, komt mijn 'Rotterdamse' idd iet wat aso kant zonder schaamte naar boven.. Want ik heb een bloedhekel aan dit soort mensen, liever en netter kan en wil ik het niet verwoorden voor dit soort mensen..
Nou nou nou, sorry hoor. Maar een beetje platter taalgebruik laat een persoon nog niet dalen naar het niveau van de desbetreffende dame..
Dnze22 thanks, maar heb niet de moeite genomen om er uitgebreid op in te gaan, omdat de opmerking totaal niet gegrond is.. Vandaar mijn iet wat sarcastische reactie daarna.
Peuterspeelzaal Oosterbeek mag weer open - Binnenland | Het laatste nieuws uit Nederland leest u op Telegraaf.nl [binnenland]
hmmzz.. tja. Ik heb mijn kinderen nog nooit voor de gein vastgebonden, zou ook niet in me opkomen om dat te doen (afgezien van neigingen tijdens terroraanvallen van de middelste haha.. geintje dus he). Anyway, vind het nogal apart om dat dan ook nog te doen op een instelling zoals een psz.. maar goed, het zal allemaal wel.