Speelzaal dicht na vastbinden kind.

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door LieseLeentje, 28 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SyrianBeauty

SyrianBeauty Fanatiek lid

28 nov 2007
    2.362
    0
    36
    Vrouw
    Huisvrouw/Mama Zijn!
    Omgeving Rotterdam
    Ahh arm kindje zeg. Gestoord wijf, die speelzaal was alles behalve Dol-Fijn zo te lezen!! Ik zou ook tot van alles in staat zijn als dat met mijn kindje gebeurde, schoonmoeder of niet! Niemand komt aan mijn kindjes zowel fysiek als verbaal!

2. FairyLaughs

FairyLaughs Niet meer actief

Bahbah, dat mens had van mij toch een vuist in de gezicht gekregen.. Moeder schoonmoeder, gewoon een leidster dat maakt niet uit

Niemand heeft het recht om (mijn) een kind vast te binden.. Dat is beroving van vrijheid en volgens mij ook nog strafbaar!

3. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Nou, nou, nou... ;)

4. Noukie1805

Noukie1805 Bekend lid

4 feb 2009
    665
    0
    0
    Oei, 'zusje' van de psz waar mijn dochter heen gaat :(
    Komt wel eng dichtbij zo, waar kan ik mijn kind nog veilig achterlaten??

5. BeingMommy

BeingMommy Fanatiek lid

19 dec 2009
    2.089
    0
    0
    Ik word écht woest van dit soort dingen, met name wat er allemaal in het nieuws is gekomen alleen al afgelopen jaar mbt kinderen en misbruik op welk vlak dan ook.

Dus ze had ze kunnen krijgen, en ieder ander die een kind wat aandoet (op welk vlak, van welke gradatie dan ook) idem.

6. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Je gevoel is duidelijk en voor iedereen herkenbaar, laat ik dat voorop stellen.

Het is alleen zo jammer dat je met je taalgebruik de suggestie wekt een agressieve aso te zijn van hetzelfde niveau.

7. MamavanMJ

MamavanMJ Niet meer actief

Dat doe je toch niet... Hebben ze wel even haar diploma's gecheckt? Ik zeg dat ze eens met een psycholoog moet praten. Als je zulke dingen verzint heb je duidelijk hulp nodig

Als het mijn zoon was geweest had ik haar persoonlijk de peuterspeelzaak uit getrapt/geslagen.

8. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Ai Noukie, dat komt wel erg dichtbij inderdaad :(

9. BeingMommy

BeingMommy Fanatiek lid

19 dec 2009
    2.089
    0
    0
    Dat valt gelukkig wel mee, maar in dit soort gevallen en het inlevingsvermorgen dat ik (soms helaas) heb, komt mijn 'Rotterdamse' idd iet wat aso kant zonder schaamte naar boven..

Want ik heb een bloedhekel aan dit soort mensen, liever en netter kan en wil ik het niet verwoorden voor dit soort mensen..

10. Partyrocker

Partyrocker Niet meer actief

Nou nou nou, sorry hoor. Maar een beetje platter taalgebruik laat een persoon nog niet dalen naar het niveau van de desbetreffende dame..

11. BeingMommy

BeingMommy Fanatiek lid

19 dec 2009
    2.089
    0
    0
    Dnze22 thanks, maar heb niet de moeite genomen om er uitgebreid op in te gaan, omdat de opmerking totaal niet gegrond is.. Vandaar mijn iet wat sarcastische reactie daarna.

12. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Daarom heb ik het ook over 'de suggestie wekken'.

13. :$ nou ja zeg.. wat is er tegenwoordig mis met in de hoek staan?? :(

14. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    hmmzz.. tja. Ik heb mijn kinderen nog nooit voor de gein vastgebonden, zou ook niet in me opkomen om dat te doen (afgezien van neigingen tijdens terroraanvallen van de middelste haha.. geintje dus he).

Anyway, vind het nogal apart om dat dan ook nog te doen op een instelling zoals een psz.. maar goed, het zal allemaal wel.

Deel Deze Pagina