Reis- nekkussebtje voor in de autostoel

Discussion in 'Peuter en kleuter' started by kirst78, Feb 22, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

Nov 15, 2007
    4,760
    0
    0
    Sinds een paar weken zit onze oudste in een nieuw autostoel, maxi cosi ridi xp groep 2. Nu merk ik dat ze als ze in slaap valt ze met haar hoofd voorover zit en dat lijkt me niet heel erg fijn zitten. Helemaal niet tijdens vakanties of andere verre ritten. Nu vind ik op het internet 3 verschillende kussentjes voor in de nek, maar had gedacht dat die dingen goedkoper waren ;) Nu heb ik de vraag of iemand ervaring heeft met een nekkussentje voor kinderen of dat iemand een ander idee heeft hiervoor?

2. 79mama79

79mama79 Fanatiek lid

Jan 16, 2010
    1,459
    0
    0
    Hier ging dochter ook steeds voorover hangen als ze sliep dus ik dacht ook een nekkussentje te kopen, maar werkte voor geen meter. Heb geen andere oplossing gevonden. Dr zitting kunnen we iets kantelen en dan trekken we haar iets meer naar beneden zodat ze iets onderuit gezakt zit, dan gaat t wel. Maar handig ist niet!

3. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

Nov 15, 2007
    4,760
    0
    0
    Balen is dat! Jasmijn zit namelijk echt als een zak aardappelen in die stoel ;). En helaas was ze te lang geworden voor de maxi cosi tobi, maar ze is gewoon een iel meisje. Die stoelen zijn lastig te kantelen, in onze vorige auto kon de complete achterbank gekanteld worden dus lag zij ook wat meer naar acht, maar dat kan nu niet meer. Ga er toch iets op verzinnen, want vind het echt sneu voor haar. Bedankt in ieder geval.

4. 79mama79

79mama79 Fanatiek lid

Jan 16, 2010
    1,459
    0
    0
    Hier precies t zelfde, net te groot voor de Tobi toen maar wel erg smalletjes. We hebben net een nieuwe auto en de zitting zit achter is veel rechter als de vorige dus nu hebben we er nóg meer last van. Mn moeder gaf nog als tip om een gewoon hoofdkussen te gebruiken. Moet nog een keer kijken of dat wat is

5. Mowtom

Mowtom Fanatiek lid

Aug 22, 2006
    3,530
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster kdv
    Omg eindhoven
    Misschien zo'n kussentje als die wij zelf ook hebben voor in de auto als we op vakantie gaan....je weet wel!
    Ik mail m je ff welke ik bedoel!

Kan je m lenen van ons als je wilt om te kijken of ie werkt voor de zomervakantie ;)

6. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

Oct 8, 2006
    34,227
    7,275
    113
    Female
    Brabant
    Hier hetzelfde probleem, al slaapt ze maar af en toe een half uurtje, maar het ziet er zo sneu uit.

7. consider

consider VIP lid

Jan 24, 2008
    14,024
    1,850
    113
    Provincie Groningen
    Ik heb de oplossing!!!
    Wij hebben bij de halfords een prinsessen (hij is er ook in een jongensvariant) gordell houder gekocht.
    Dit is een kussentje die je om de gordel doet, ideaal.

8. 79mama79

79mama79 Fanatiek lid

Jan 16, 2010
    1,459
    0
    0
    Hm die hebben wij ook maar t werkt niet!

Share This Page