Hai meiden, Vraagje... Het valt mij op dat Dominique de laatste tijd erg gesteld is op het andere geslacht Niks mis mee, maar ik ben benieuwd of dit gedrag "normaal" is voor haar leeftijd en m.b.t. haar ontwikkeling. En of andere moeders dit herkennen. Als ik haar ophaal van het kdv dan roept ze regelmatig een jongen die bij haar op de groep zit om een kus te komen geven. ( elke keer is het een ander, want ze wisselen elkaar af. In totaal gaat het om drie jongens) De kussen zijn werkelijk bijna hartstochtelijk en vinden plaats in bijzijn van alle kinderen. Door het hek door en oh wee als hij weg loopt! Vandaag kreeg Kimmi al de dominante woorden naar zich toe geslingerd: "Kimmi kom! Kimmi kom nu een kus geven!" Maar Kimmi was na twee lange kussen wel klaar, zij blijkbaar alleen nog niet.. hahahaha.... Dit is inmiddels de derde keer in korte tijd dat ik het zie en thuis heeft ze het ook regelmatig over de andere mannen. Dit is vast normaal en ik vind het uiteraard enorm schattig en lief als ik het zie, maar ergens ook wel erg snel en vlot voor zo'n kleine dondersteen! Wat vinden jullie? En zien jullie dit ook met jullie kleintjes? Alvast bedankt!
Justin moet íedereen een kus geven als hij weggaat.. nou, dan kun je gerust 10 minuten gaan wachten hoor haha.
mijn dochter nooit gehad,maar heb het wel eens vaker gehoord, als het te erg wordt het toch proberen "af te leren" hier hebben ze het kdv vast wel tips voor.
Misschien ziet ze papa en mama ook wel lief tegen elkaar zijn, Ik vind het niet raar eigenlijk. Ik denk toch echt dat ze het ziet uit haar omgeving. Nou dat lijkt me niet zo erg. Betekent dat jullie fijn met elkaar omgaan. Isabella heeft op dit moment alleen maar kleine dames in haar omgeving dus ik heb geen idee of ze het ook zou doen. Wel is ze ook een kusser met mij, papa en onze hond.