Hallo allemaal, De laatste paar weken poept onze dochter best veel op een dag. Niet elke dag maar als ze dan poept gaat het bij de zijranden van haar luier er doorheen en moet ik haar zeker 2 keer op een dag een nieuw rompertje aandoen. Vieze romper maar gelijk in emmer met wasmiddel want wachten tot de volgende was is te lang en dan gaat het er niet meer uit. Ze heeft Pampers luiers om maat 4 (9-18kg) de groene pakken. Mijn vraag is: Is het normaal dat ze zoveel poept in 1 keer? Hebben jullie dat ook dat ze door haar luier heen lekt aan de zijkanten?
je helaas wel! Zeker de laatste 2 weken dan is het elke keer wel raak. Ze heeft nu maat 4+ bijn bijna 10 kg Geen idee wat ik er tegen kan doen. Succes!
Ja, hier ook! Toen hij z'n eerste tandjes kreeg was het ook bijna elke dag raak. En nu ook zeker 2 keer per week. Als het wat dunner is als normaal gaat het er aan de achterkant, bij z'n rugje langs. Altijd balen als hij net lekker in bad is geweest.
Je kan er ook niet veel tegen doen, alle luiers zijn hetzelfde, dacht dat pampers wel de beste zijn. Maar het is zo vervelend met steeds vieze rompertjes. Je hebt trouwens van luiers 4 van pampers ook nog 4+ 9-20 kg (de gewone 4 is van 7-18, die gebruiken we). Waarom hebben ze daarvan net nog een grotere?
Je kan er ook niet veel tegen doen, alle luiers zijn hetzelfde, dacht dat pampers wel de beste zijn. Maar het is zo vervelend met steeds vieze rompertjes. Je hebt trouwens van luiers 4 van pampers ook nog 4+ 9-20 kg (de gewone 4 is van 7-18, die gebruiken we). Waarom hebben ze daarvan net nog een grotere?
Je zou de acive fit van pampers kunnen proberen. Die in het paarse pak. Hier zit een soort membraam in, wat de newborn luiers ook hebben voor de brostvoedingspoep . In de periode van tandjes gebruik ik voor mn dochter ook de active fit. Werkt heel goed, heus nog wel es een ongelukje maar over het algemeen gaat dit een stuk beter! Succes! K weet er alles van van die vieze rompers...... Je vraagt je wel eens af waarom je uberhaupt nog luiers gebruikt haha.
Hahaaa ! Gewoon een emmertje eronder hangen Hier hetzefde hoor... net nog een enorm berg poep moeten dumpen... vuilnisemmer puilt uit van de poep in plastic zakjes... Vervelendste is altijd als ze zo'n Mount Poeperest heeft gecreƫrd en ze wil niet stil blijven liggen bij het schoonmaken... Feest