speen afleren of wennen.

Discussion in 'Peuter en kleuter' started by Antares, Mar 30, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Antares

Antares VIP lid

Nov 17, 2008
    19,894
    3
    38
    eigenlijk wel met je eens. ...maar hievaak ik ook ging kijken snachts hij had nooit zijn soeen in..... Dus misschien kon hij al goed zonder!

2. Peetje83

Peetje83 Fanatiek lid

Jun 29, 2011
    4,062
    2,557
    113
    Limburg
    Vandaag had onze zoon bij de gastouder geen speentje bij zijn middagdutje en dat ging verbazingwekkend goed. Na een beetje jammeren heeft hij 2 uur geslapen.
    Daar stond ik echt van te kijken! Hij kreeg sowieso zijn speen alleen nog maar in bed, maar vroeg overdag nog geregeld ernaar en begon wel eens te jammeren als we zeiden dat deze in bed lag. Ik had gedacht dat hij in huilen uit zou barsten als hij zonder speen naar bed zou moeten
    Nu ligt hij weer zonder speen in bed en na een poosje kreunen, kletsen en luid gapen, slaapt hij gewoon!!

3. kiki1986

kiki1986 Bekend lid

Mar 27, 2011
    629
    1
    16
    omg. rotterdam
    Ze had na sinterklaas nog 2 spenen waarvan ze er 1 toen kapot had gebeten ik wou al van de spenen af dus dit was mn kans ik heb haar gezegt dat ze nu nog 1 speen had maar dat ze een grote meid was en of het goed was dat mama de speen aan sinterklaas zou geven nou de eerste nacht niks aan de hand ze heeft er later nog een paar keer om gevraagt maar zodra ik haar dan zei dat ik m aan sinterklaas had gegeven was het oja ik ben al een grote meid

Share This Page