Last van doorkomende kiezen??

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door micnick, 1 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. micnick

micnick Actief lid

17 jan 2013
    159
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn zoontje is (gecorrigeerd) 18 maanden oud.
    De laatste nachten is het drama. Valt steeds in slaap maar na 20/30 minuten weer huilend wakker. Dit herhaald zich de hele nacht.
    Wil ook niet in eigen bed, maar bij ons ligt hij ook niet prettig en blijft het zich herhalen.
    Overdag ook chagrijnig, niks is goed.
    Eten gaat ook slecht. Ik denk dat hij pijn heeft door kiezen die doorkomen.Krijgt paracetamol, maar werkt dus niet helemaal
    Voor iemand herkenbaar?

2. mnonc

mnonc Fanatiek lid

9 mrt 2012
    2.589
    0
    0
    Jaa herkenbaar, hier gaat t eten en slapen moeizaam, al ging t afgelopen nacht beter en nu slaapt ze ook 2 uur al. Ze kreeg enorme driftbuien uit t niets, hangerig, stopt alles in dr mond (met name billendoekjes). Ik raad je aan dentinox te gebruiken. Hier werkt dat beter dan pcm.
    Hier komen er 4 tegelijk waarvan 1 nu met een puntje erdoor is.. :( zo sneu voor ze, dat ze er zoveel last van hebben!

3. micnick

micnick Actief lid

17 jan 2013
    159
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dentinox ga ik zeker dan proberen.
    Ja, erg sneu maar ook erg vermoeiend.
    Slapen overdag ook erg kort opeens. Hij is kapot van moeiheid maar slapen gaat zo slecht.
    Nou ja, hopen dat het over gaat!

4. mnonc

mnonc Fanatiek lid

9 mrt 2012
    2.589
    0
    0
    Misschien dat dentinox wat rust geeft, het heeft hier 2 weken geduurd. Toen ging t slapen weer goed.
    Ze is overdag nog wel uit dr hum maar dat komt ook wel weer

5. micnick

micnick Actief lid

17 jan 2013
    159
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt!
    Vannacht weer drama. Zoveel onrust. Maar goed, het is een faaassseee...

6. Nora1983

Nora1983 Fanatiek lid

21 dec 2011
    2.624
    4
    38
    NULL
    NULL
    Hier veel jonger meisje, 5,5 maand, maar laatste weken slaapt ze smiddags heel onrustig, ene dag gaat beter dan andere, soms is het dagen achter elkaar goed, en dan opeens weer drama. Op die dagen rotzooit ze ook met de fles, en ze kluift alle dagen heel graag op haar bijtring.
    Ik voel nog geen puntjes in haar onderkaak, maar weet uit ervaring hoe pijnlijk het is als er verstandskiezen doorkomen. Dan voel je enorme druk, maar er zit nog niks. Ook kwam dit bij mij heel onregelmatig, dagen geen last, en opeens een dag of nacht pijn, en dan opeens weer over. Heb gevoel dat dat bij mijn dochter ook aan de hand is. En misschien heeft jouw zoontje dat ook...

Heel veel sterkte en suc6!

7. iss7

iss7 Lid

8 mei 2012
    49
    0
    0
    Winkelmedewerkster parttime
    Dentinox werkt hier ook erg goed. En savonds een zetpil voor het slapen gaat hier wel erg goed. Ze slaapt (bijna) de hele nacht door.
    Hier kwamen er ook 4 tegelijk!! Zo zielig.
    Overdag was het een drama. Niet slapen, hangerig en erg vervelend.
    Niet veel eten en alles in haar mond stoppen.
    Nu een paar weken later komt er weer een tand door. En ik voel al een flinke bobbel bij een van haar hoektanden. Maar ze is nu echt helemaal uit haar hum. Zelfs erger als bij die kiezen. Eet bijna niets, zelfs haar koekjes niet. :(
    Maar ze slaapt savonds vrijwel meteen in. Met een zetpil natuurlijk en heb haar afgelopen nacht niet gehoord :)

Succes

Deel Deze Pagina