Wie heeft er schoenen shoesme maat 21 of 22 in huis?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door BeebieBeeb, 2 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Ik wil graag weten hoeveel cm. groot maat 21 en maat 22 van shoesme is? Misschien het makkelijkst om het inlegzooltje even te meten van teen tot hiel...

Mijn dochter heeft al shoesme schoenen gehad en die zitten goed. Nu heb ik op internet een leuk paar in de aanbieding gezien, maar twijfel ik over de maat. Ik twijfel of ik ze dan nu gelijk bij haar aan wil doen, of over een tijdje pas, maar ik wil voorkomen dat als ik een maat groter neem dan ze nu heeft, dat ze echt een heeeeel stuk groter zijn. (Ze heeft nu bunnies maat 21)

Snappen jullie het nog :D
    Gewoon effe meten, dat weet ik genoeg. Het liefst nu gelijk, ik moet ze vanavond nog bestellen voor die aanbieding :D hihi
    Alvast bedankt!

2. Catou

Catou Fanatiek lid

11 okt 2013
    3.683
    1.860
    113
    zou er geen verschil zitten tussen verschillende modellen?
    Zou het niet gokken, ik heb morgen nml wel een oppas jongetje rond lopen op shoesme schoenen maat 21, maar ik denk dat er echt wel verschil tussen zal zitten en ook qua pasvorm. Schoentje van shoesme in maat 19 dat goed zat wil niet zeggen dat het in een ander model en dan maat 21 ook goed zit....

3. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Mijn meisje heeft al vaker shoesme gympjes aangehad en die zaten altijd goed. Ik gok er gewoon op, maar wil wel even weten hoeveel cm. de schoenen in maat 21 en 22 zijn..
    Zijn ze alsnog niet goed, kunnen ze altijd nog terug, maar ik bespaar me liever die 'moeite' :)

Iemand die mij uit de brand kan helpen vanavond?

4. MnnW

MnnW Fanatiek lid

10 jun 2013
    3.244
    2.361
    113
    Vrouw
    Staat er geen maattabel op de website?

5. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672