Boxkleed

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Pelikaantje, Mar 15, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Pelikaantje

Pelikaantje Bekend lid

Oct 22, 2008
    917
    2
    18
    Utrecht
    Ik heb een hydrofielluier dubbel geslagen onder het hoofdje van mijn meisje op het boxkleed liggen voor het spugen. Maar nu mijn dochter iets ouder begint te worden begint ze de zijkant van de hydrofielluier te pakken en dan ligt het op haar gezichtje. Ik ben nu geneigd om de hydrofiel luier er uit te halen. Of is dit wat overdreven? Hebben jullie misschien nog andere tips? Want de hele tijd het boxkleed in de was doen is ook geen optie.

2. Dora en Boots

Dora en Boots Niet meer actief

Hoi,
    Rond die tijd haalde ik de doeken wel onder haar hoofdje weg.
    Hier spuugde ze ook niet heel veel, dat scheel natuurlijk.
    Dan maakte ik het gewoon met wat warm water schoon en 1 keer in de zoveel tijd het kleed in de was.

3. mamadieneke

mamadieneke Actief lid

Jun 6, 2009
    205
    0
    0
    mama
    zuid-holland
    stukje tape?
    wij gebruikte veiligheidsspelden
    succes ermee!

4. Ennas86

Ennas86 VIP lid

Jul 19, 2008
    5,468
    1
    36
    idd met een natte doek krijg je die spuugvlekken zo weg!
    Rond die tijd heb ik idd ook de luier weggehaald.

5. Sannaa

Sannaa Fanatiek lid

Jan 12, 2009
    2,232
    0
    0
    Velsen
    Luca spuugde heel weinig, maar ik had 2 boxkleden en deed die dan regelmatig in de was. Verder schoonmaken met wat warmwater. Zo vies is het toch ook niet?

6. Wup

Wup Fanatiek lid

Apr 23, 2007
    4,912
    1
    36
    Ik heb hier nog steeds een handdoek in de box liggen tegen het spugen. Anders blijf ik die dingen wassen. Ik denk dat je 'm wel kan laten liggen hoor.

7. Luuz

Luuz VIP lid

Aug 16, 2008
    23,842
    2,610
    113
    Hier
    Wij hebben normale spuugdoekjes onder zijn hoofdje liggen..Die pakt hij wel vast maar kan het niet op zijn gezichtje leggen.. Hydrofielluier kun je evt ook vastplakken.. L. spuuugt redelijk vaak wat kleine beetjes, ik blijf wassen haha.. Laatste dagen gaat het beter maar haal het doekje echt nog niet weg hoor..

8. BLiS

BLiS VIP lid

Jan 29, 2009
    27,768
    1
    38
    Female
    Onze Beau pakt nu ook regelmatig de hydrofieldoek vast, hij wrijft er dan mee langs zijn gezicht! Schijnbaar vindt hij dit erg fijn.
    Ik zou de doek lekker laten liggen....

Share This Page