We zijn dus wat makkelijker geworden met de speen en meneer slaapt gewoon 2 nachten door zonder speen! Waarschijnlijk vindt hij het spelletje niet leuk meer nu wij toegeven. Ik denk niet dat we er al zijn, maar ik ben al lang blij dat ie even niet meer om de speen schreeuwt.
Haha, wat goed! Hier was ik er zo bang voor om zonder speen te moeten, maar wij hadden een 'gelukje'. Finn had een aft in zijn mond (had ik helaas ook vaak vroeger). Niet heel groot, maar hij had er best last van. Toen heb ik gezegd dat zijn speentje er voor zorgde dat het niet beter werd. Hij mocht wel zijn doekje houden wat er aan zat. Na een paar dagen was de aft weg, en toen zei hij dat ie zijn speentje wel weer mocht, maar ik zei dat ie dan weer pijn in zijn mondje kon krijgen. En toen was het goed. Hij heeft er serieus niet een keer om gevraagd! Ik ben zo opgelucht! Eindelijk dat ding weg! Hahaha!
Hier verdwijnt hopelijk haar speen als ze 3 jaar is, nu nog geen optie, mevrouw slaapt met 1 speen in de mond, elke hand een speen en 3 spenen onder haar buik, en tijdens het slapen wisselt ze ze om! Heeft geen knuffel, dat zijn haar spenen! Zijn haar nu al aan het voorbreiden dat als sinterklaas en zwarte piet komen, zij de speentjes aan hun moet geven zodat de pietjes en sint ze aan de kindjes kan geven die nog klein zijn en heel lief zijn geweest en dat zij dan een grote stoere meid is die geen speentjes meer nodig heeft. Dus sint en piet komen dit jaar in levende lijve een bezoekje thuis brengen bij ons. Hopelijk gaat het werken!
Het stoppen met foppen boek is echt een aanrader. Bij ons is het super goed gegaan, terwijl we toch echt een meisje hebben dat enorm aan haar speen verslaafd was. Succes!