Hallo allemaal! Ik heb een vraagje over pampers, Normaal heb ik altijd pampers baby dry maat 3 bevallen hier prima! Mooie pasvorm en nooit lekkende luiers, Nu heb ik bij wehkamp in de reclame de active fit maat 3 besteld, Zijn deze net zo goed als de dry?? Pasvorm ect.. Anders kan ik ze nog laten retouren namelijk! Graag jullie mening
Ik had ook altijd baby dry en heb toen in de aanbieding toch eens active fit geprobeerd en die bevallen me net zo goed! Ze vallen wel iets groter dan de Baby dry.
Hmm ja dat is het probleem ook een beetje, want de new baby maat 3 valt ook groot en zitten voor geen meter. Mij zoontje is een slanke man met geen baby vetjes haha.
Ik heb meestal baby-dry. Active-fit koop ik alleen in aanbiedingen. Het zijn ook goede luiers maar ik vind baby-dry wat zachter.
M'n dochter lekt juist door bij baby dry (ja heel apart) en niet bij active fit. Laatst wat pakken babydry gekocht, gebruik die nu naar overdag en voor de middagslaapje en nacht gebruik ik activefit.
Voor de nacht hebben wij baby-dry en voor overdag active-fit. Koop ze altijd bij de wehkamp in de aanbieding.
Bij de oudste hadden we altijd active fit voor overdag en baby dry voor 'snachts. Zoontje draagt eigenlijk altijd active fit. Zitten mooi en lekken niet door. Heeeel soms is hij nat op zijn buikje (buikslaper), als dat vaker gebeurt moet ie een maatje groter 'snachts.
Hier overdag active fit en 's nachts babydry, beide in maatje 3 Babydry sluit idd veel nauwer aan dan active fit! Ben over allebei heel tevreden
Dankjewel voor jullie reacties, Ik blijf toch maar bij de baby dry! Ben bang dat ze anders te groot zullen zijn, want de new baby 3 valt ook mega groot! Daar kan hij nog makkelijk maat 2 van hebben.
Ik vind de baby dry ook wat fijner. Active fit opzich prima maar zoizo niet voor de nacht! Neemt minder op naar mijn idee
active fit hebben wij altijd maat 3 voor overdag. Snachts hebben we baby dry en heb ik maat 4. Die maten komen niet echt overeen geloof ik tussen de verschillende soorten. Bevalt verder prima.