hey meiden ,ik kom uit belgië en kunnen bij de ziekenzorg kiezen voor geboortegeschenk tussen waardebons of een kinderwagen. nu ben ik voor ons klein ventje aan het kijken voor de uitzet ,en twijfel wat ik zou nemen . zeker nu ik bij prenatal echt een super kinderwagen heb gezien met vele voordelen bij ,maar vind niets terug over het merk. iemand ervaringen met de transaction kinderwagen?
hey! De enige Transaction kinderwagen die ik ken, is die ze in NL bij de babydump verkopen. Die noemen ze transaction maar is eigenlijk een Mutsy Transporter. Ze hebben deze kinderwagen bij de Babydump in 2 varianten; Transaction en Transit. Ze lijken erg op elkaar. Op het frame van deze 2 kinderwagens zie je ook gewoon "mutsy" staan. Met aankleding van de transporter. Ik weet natuurlijk neit of dit de transaction is die jij bedoeld? Ik vond het een prima wagen, heb zelf naar die wagen staan kijken. Uiteindeljik voor de mutsy evo gegaan. Ben benieuwd of het deze wagen is!
s idd bij baby-dump ,vergis me altijd met die 2 , s het model dat nu in reclame staat onder de naar transAction ,de musty is het nieuwere model heb van een paar vlaamse dames via fb al zeer goede reacties gehad op dat model dus gaan m wss van de week bestellen ,kwestie van hem op tijd in huis te hebben
Wij hebben die ook gezien bij de Babydump. We vonden hem wat minder stabiel als de Mutsy Transit, dus wij hebben uiteindelijk voor de Transit gekozen.
Wij hebben de transaction hier staan maar nog geen ervaring mee... daar moet ik nog even geduld mee hebben maar hij ziet er heel stevig uit en klapt handig en klein in!