De titel zegt het al, Mn Zensy kruik staat na het opladen helemaal bol.. Zijn hier mensen bekend mee? Is het normaal? Ik had al even gegoogled.. en zag dat de vraag meerdere keren gesteld is op de Facebook pagina van Zensy.. maar deze zijn allemaal verwijderd Dus kan ze niet lezen..
Hij hoort wel wat bol te staan en daarna is hij weer zachter.wij hebben 1 keer gehad dat hij zo bol stond dat hij leek te knappen.sinds eergisteren is hij stuk,hij laad niet meer op. Hopelijk geen verband met elkaar.
gisteren naar de winkel geweest en kreeg een nieuwe mee.had hem bijna 1 jaar kreeg ook netjes een nieuwe bon.ze zeiden dat bol staan een voorteken was.
Je blijkt dus een eerste en een tweede generatie zensy te hebben, en bij de eerste komt het dus weleens voor dat hij bol gaat staan. Volgens zensy kan het geen kwaad, maar je zou er natuurlijk mee terug kunnen naar de winkel. Ik heb ook mensen horen praten over ontluchten, maar hoe dat precies zit.. Geen idee!
WIj hebben ook een zensy maar die is plat als hij koud is en als we hem opwarmen gaat hij boller staan dit hoort toch gewoon zo?
Wat zit er dan precies in? Ik dacht ook water, want die van mij staat ook bol op het eind en pruttelt ook...
Ow oké, ik had echt gedacht water Hebben andere mensen dat ook, dat ie pruttelt als ie bijna op temperatuur is?
ik heb er 2, afzonderlijk van elkaar gekocht en gaan allebei bol staan. gelijk na aankoop. lijkt me erbij horen.
hij hoort ook wel bol te staan maar voor hij stuk gaat kan hij Mega bol staan en strak als een ballon.als of hij elk moment kan klappen en dit is schijnbaar een voorteken