Bult op achterhoofd

Discussion in 'Baby en dreumes' started by MamaVanVier1985, Dec 19, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MamaVanVier1985

MamaVanVier1985 Actief lid

Sep 5, 2013
    103
    2
    18
    Drukke Huismama
    Hallo dames,
    4 weken geleden ontdekte ik een klein bultje (grootte doperwt) op het achterhoofd van mijn zoontje van 14 maanden. Ik dacht in eerste instantie dat het kwam doordat hij weleens valt of stoot. Ik heb overlegd met de huisarts. Zij zei dat als het er over 4 weken nog zit, kom maar terug. Vandaag ben ik dus teruggegaan en ze wil een echo laten maken. Ze zei: het kan botgroei of een vetbultje, maar ik weet het echt niet. Dus laten we maar kijken wat het is.
    Nu maak ik me hier echt druk over. We hebben heftige jaren achter de rug (overlijden van ons kind en mijn echtgenoot heeft een ernstige ziekte overleefd) en nu denk ik gelijk het slechtste. Mijn man zegt: Kijk naar die kleine, hij is een actief, vrolijk, ontwikkelt zich elke dag enorm. Maak je niet druk. Maar het lukt me toch niet. Zijn er hier mama's met een dreumes met een bultje wat achteraf niets ernstigs was.
    Sorry voor dit warrige verhaal...

2. MamaVanAnne

MamaVanAnne Fanatiek lid

Jul 21, 2013
    1,164
    0
    36
    NULL
    NULL
    Wij hebben ook een kind met een bultje op haar hoofd. Aan de achter zij kant als het ware. Volgens de cb arts is het een lymfeklier die is opgezet en wat geen kwaad kan. Maar wat waarschijnlijk nog heel lang blijft zitten. Omdat lymfeklieren dikker worden als er anti stoffen worden aangemaakt, en zo'n kleine nog heel vaak en veel anti stoffen aanmaakt.

Volg graag wat het bij jullie is, want vond het ook maar een gek iets.

Share This Page