Speen gaat veel te snel, wat vragen

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door Jippo, 3 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jippo

Jippo Lid

13 apr 2008
    75
    0
    0
    Niels krijgt borstvoeding maar omdat hij over een maand naar het KDV gaat geef ik hem af en toe ook een flesje. Ik gebruik de fles en speen van Tommee Tippee. In het begin doet hij er altijd een beetje moeilijk over maar na een minuut of twee drinkt hij er wel goed uit. Ik gebruik de speen die was meegeleverd (te gebruiken vanaf 0 weken). Ik vind alleen dat hij de fles zo snel leeg heeft ook loopt de melk er bij zijn mondhoeken uit. Ik heb ook spenen voor vanaf 3 maanden. Is het nu zo dat deze langzamer gaan? Mijn redenatie: oudere babys drinken krachtiger waardoor het gaatje in de speen relatief kleiner moet zijn, klopt dit? Of zal deze speen alleen maar sneller gaan?

Edit moderator: verplaatst naar Voeding -> Flesvoeding

2. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Spenen voor oudere kinderen hebben grotere gaten, omdat deze beter kunnen drinken en zich minder gauw verslikken.

3. beagle78

beagle78 Bekend lid

7 feb 2008
    720
    1
    0
    wij gebruiken hier nog steeds de S speentjes van difrax...en Quinten is een snelle krachtige drinker.

Ik zou het zeker eens proberen....hoeft natuurlijk niet van difrax...gewoon een S speentje is ook goed :)

4. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Hier voor bv de 0-speen van Avent, die werkt prima. Grotere spenen gaan idd juist nog sneller.

Hier was het trouwens ook even zoeken naar de goede speen voor haar (waar zij het beste uit kon drinken). Gewoon ff een paar uitproberen dus!

Deel Deze Pagina