Ik heb gister een kant en klaar pakje goede nacht gegeven een mijn zoontje en hij heeft daarop de hele nacht geslapen tot vanmorgen kwart over 8, 1 keer een speentje gegeven om 7 uur dus dat is super. Mijn vraag is of ik deze voeding gewoon kan gebruiken voor de nacht? Ik heb het even vergeleken kwa suikers etc maar er zit bijna geen verschil in met de nutrilon nummer 2 die ik altijd gebruik. Dus neem aan dat ik deze gewoon voor de nacht voeding kan gebruiken? Gebruiken meerdere kindjes dit en werkt het?
ik ken het zelf niet hoor dus ik weer het ook niet maar als het goede nacht heet is het dan niet juist om het voor de nachtvoeding te gebruiken?
Had ik al bij mn verhaaltje geschreven... dat het voor de nacht is Maar ik geef het dan dus rond 20.00 want zo laat gaat mn zoontje de nacht in!
Tuurlijk kun je dat gebruiken! Wij hebben het ook destijds bij onze dochter gebruikt en ze sliep ook gewoon door.
Het bevat wel wat meer suikers, maar vooral heel veel meer aardappelzetmeel. Het levert dus in elk geval flink veel meer aan calorieen.
Ohhh....ik heb het juist vergeleken mar kwa suikers scheelt het bijna niks! nutrilon nummer 2: 6,5 suikers en 68 cal per 100 gram nutrilon goede nacht: 6,9 suikers 70 cal per 100 gram Dus ik vond het wel meevallen of ligt het aan mij? En dat van die aardappelzetmeel staat er helemaal niet op? Of is dat anders verwoord?
je kunt het prima gebruiken, het is niet veel anders dan Nutrilon Forte (voor hongerige babys of als nachtvoeding!). Dit heeft alleen een kleinere verpakking en is in verhouding iets duurder. En die voeding is gewoon wat ingedikte opvolgmelk, dus meer suiker zal het niet bevatten, het is geen papje of zo.