Ik wil heel graag voor de kids een eigen fotoalbum maken. Ik wil een digitale foto album maken, maar ik weet niet hoeveel foto's per maand ik moet uitzoeken. Probleem is: We hebben heel erg veel foto's en ik vind het zo moeilijk kiezen tussen de foto's. Hoe doen jullie dat? En waar? Soms begin ik heel goed, maar als ik weer kijk dan staat de album al vol en heb ik nog niet eens begin met de 3e maand zijn foto's. Ik vind dit erg moeilijk! Enige iemand tips? Alvast bedankt.
hoii wij hebben ook heel veel foto's dus heb me aangemeld bij www.mijnalbum.nl kijk maar s op www.youame-adrianne.mijnalbums.nl
Ik ben vergeten om te zeggen dat ik het wil laten binden in een foto album zoals die van de Hema en niet alleen maar op de internet. Maar bedankt voor de tip hoor, is alleen niet echt wat ik zoek. Lieve meisje heb jij
Ik heb zelf nu twee diitale fotoalbums gemaakt die ook ingebonden zijn. Zelf heb ik het via de Blokker-site gedaan. Dit vanwege de prijs, vele mogelijkheden en dat je er ontzettend veel fotoos in kwijt kan. Ik zelf had van te voren een opzet gemaakt welke periodes ik in het album wilde hebben. Voorbeeld erste album van mijn oudste dochter: geboorte, foto elke maand, dopen, eerste vakantie, eerste verjaardag etc etc Vervolgens kun je per pagina zelf de indeling kiezen. Dus je kan kiezen voor één grote foto of 20 kleintjes. En dit het hele album door. Eventueel tekst erbij. Ik weet zo niet hoeveel fotoos ik gebruikt hebt, maar wel veel. Tegenwoordig kan je op veel sites een digitaal album maken. Ik zou gewoon eens rondneuzen naar de verschillende mogelijkheden En dan lekker uitproberen. Kwebbel
Ja, dat is leuk, dat zoek ik Dank je Kwebbeltje Hoeveel foto's zal ik dan per maand doen? 10? of is dat nog te veel? Wil een jaarboek maken dus is dan 120 foto's per jaar. Wie heeft tips? Nou ik ga eerst even rondneuzen, hopelijk krijg ik iets heel leuks. Alvast bedankt
als je nu eerst eens kijkt hoeveel foto's er precies in zo'n album kunnen. Dan maak je daarna een mapje op je comp en stop je daar de foto's in die je mooi vind en in het album wilt hebben. (ik let dan nog niet op het aantal). Een dag later (ofzo) ga ik kijken hoeveel foto's ik heb uitgekozen en hoeveel foto's er in het album kunnen. En dan wordt het gewoon uitdunnen tot je het juiste aantal foto's hebt. Of je maakt meerdere albums, kan natuurlijk ook. Groetjes anita
Ik heb het album er even bij gezocht en heb er minimaal 160 fotoos inzitten. Het voordeel van digitaal is dat je het album eerst kan maken en opslaan en zo tig keer bekijken voordat je hem gaat bestellen. Nadeel: de kwaliteit van de kleur etc is nu werkelijk prachtig, maar op lange termijn?l Veel plezier. Kwebbel
Dat is wel goede tips meiden! Dank je wel! Ik heb al bij de Hema gekeken en de Blokker, nog even kijken welke het wordt...
Nog een vraagje over de kwaliteit van de papier. Is dat wel goed of laat het wat te wensen over? Ik meen op de lang termijn dan... Want anders kan ik ook altijd een gewoon foto album maken en zelf de foto's in plakken...
Wij hebben een album laten maken via de hema en zijn daar erg tevreden over. Niet te vergelijken met een album wat je zelf maakt. Heel erg mooi. Succes! Het is wel een werk hoor maar je krijgt er wel iets moois voor terug...