Heey Meiden, Ik heb even een vraagje,, wij willen graag zwemmen met onze kleine man. Nou ben ik opzoek naar zo'n bootje waar ze op kunnen liggen. We zullen dit dan afwisselen met in het water en even daarop. Alleen kan ik hem nergens vinden. Wel zo'n babyfloat maar dat is niet wat ik zoek. Hopelijk kunnen jullie me helpen. Alvast bedankt!
je bedoelt dus een bootje waarop hij droog ligt zeg maar, dus even niet in het water?? Als ik dat goed heb, wil ik je dat afraden, die kleintjes krijgen het dan veel te snel koud. Met babyzwemmen is ons aangeraden om je baby ten alle tijden in het water te houden en als die eruit gaat meteen in een handdoek en afdrogen.
Owh oke dat wist ik niet, bedankt voor de tip! Vandaar dat ze misschien ook wel niet te krijgen zijn maar dacht me te herinneren dat ze ze hier in het zwembad wel hadden tijdens het babyzwemmen wat ik met mijn neefje gedaan heb maar dat is wel al even geleden.
je hebt wel van die plastic bootjes, mijn dochtertje heeft er 1 om in te zitten en te varen. Maar die kan wel even boven water blijven, die is ook al een stuk ouder.
Ik ken ze ook wel maar voor jouw kleintje inderdaad nog een beetje te vroeg. Eerst lekker bij je houden want anders koelt hij echt te snel af. Vee plezier met zwemmen!
inderdaad lijkt het mij ook niet verstandig om je baby daar op te leggen. Wij zijn met de 3 maanden begonnen met babyzwemmen en ik hield Justin altijd in het water. Maar dan nog kreeg hij naar een half uurtje helemaal blauwe lipjes en begon hij te rillen. Ik stopte daaro in het begin ook eerder met zwemmen. Nu houd hij het wel vol, maar echt warm heeft hij het nog niet. Laat staan als ik hem eruit haal en ergens op leg!
bij babyzwemmen leggen wij de kinderen soms ook wel even op een vlotje ofzo, maar dat is altijd maar enkele minuutjes en zelfs dan moeten we als ouders de kinderen ook wel telkens lekker nat maken met het warme water.... toevallig -voor als je kindje groter is- zag ik in één van de folders deze week wel een kleine rubberen bootje (1 meter ofzo?) staan.. maar dat is leuk als je kindje 1,5 of 2 is ofzo.