Hoi, Ik lees vaker dat als het speentje valt je er een knuffel of doekje aan moet knopen. Nou, kan mij dochter niks pakken nog heeft dit dan zin? Ik heb er net een tutje aan geknoopt een doekje met een hoofdjes zeg maar van een konijntje. Maar dat is veel te zwaar voor mij gevoel. Ze slaapt ook met haar hoofd opzij dus dan hangt er zo knuffel aan waardoor het zakt denk ik. Hoe doen jullie dat? Hoe kan het nou blijven zitten met zo knuffel als het zwaarder maakt en moet je kindje kunnen grijpen, want dan heb je het toch niet nodig dan kan die toch zelf al het speentje pakken. We lopen vaak op en neer, hoop dat we een oplossing kunnen vinden.
Ja hoor super handig sinds geboorte hier Speendoekje koeka of imps&elfs handig Gewoon leggen op borst als ze nog klein is ook makkelijk even op de bed handen zo valt speen niet zeg maar als je niet gebruikt. Als je opzij legt gewoon doekje ook opzij het gaat vanzelf. Over speeltje weet ik niet ik vond het destijds te gevaarlijk en doekjes makkelijker. Hier dochtertje heeft dat speendoekje (heb 3 voor wissel) en sigikid knuffeltje organic. Zijn echt haar dingen ze kan niet zonder
Ik snap er niets van haha. Is dit doekje dan zodat de speen niet uit de mond valt? of meer dat de speen dan niet uit bed kan vallen ofzo? Want dat lijkt me dan meer het geval?
Goeie vaag, ik snap het ook niet. Mannetje ligt opzij met hoofdje, dus speentje valt er snel uit. Ik leg er nu soms een opgevouwen doekje naast, zodat hij minder snel uitvalt. Nadeel is dan wel weer dat als hij de speen niet meer wil, deze eruit alt en ergens in zijn nek ligt. Niet comfortabel lijkt me. Maar wat is op zo'n jonge leeftijd nou het nut van zon'n speendoekje Lijkt me alleen handig voor de ouders om 's nachts blind de speen terug te kunnen vinden
Ik denk dat ik het snap... WUBBANUB® Speenknuffel Maar werkt volgens mij alleen als het hoofdje recht ligt...
aahhhh dus door de zwaarte van de knuffel zal de speen niet uit de mond vallen. Ik snap 'm . Ik vind het alleen niet prettig zo een knuffel in bed. Mijn dochter pakt nu dingen, dus haar eigen vestje trekt ze omhoog etc. ik denk dat deze knuffel dan toch ergens anders ligt op een gegeven moment.
Adie knuffels aan een speen zijn echt ellende Veel te zwaar waardoor de speen er nog sneller uitgaat En als je kindje niks kan pakken heeft het helemaal geen nut Er zal dus niks anders op zitten dan heen en weer lopen tot he kindje het zelf kan
Ik heb spenendoekjes van Difrax (voor mijn oudste, nu een peuter), maar daar ben ik pas veel later mee begonnen. Je kind moet inderdaad eerst kunnen grijpen. Rond een maand of 6 heb je meer succes! Je kind kan de speen dan makkelijker vinden in bed, omdat het geheel (speen+doekje) groter is. Kinderen knuffelen ook graag met het doekje.
He maar hoe kan het dan dat wubbanub voor pasgeboren is? Er staat bij dat het speentje niet kan verliezen maar kindjes slapen toch niet allemaal met het hoofdje omhoog?
Geen idee hoe het werkt? Ze zuigt en dan valt niet? De doekje is lichter dan speen dan koord is breed en kort. Toen ze nog niet bewoog lag op rug zeg maar maar hoofd draaide legden we altijd dat doekje op borst bij nek als ze draaide dan draaide koord mee maar de doek bleef. Toen ze begon rollen toen draaide doek ook gewoon mee. Als ze al dip slaapt valt speen uit mond vanzelf of blijft gewoon in mond. Als ze wakker werd dan gaf ik speen terug. Ik geloof dat zelf insteken van speen en op goede manier draaien deed ze pas met maand of 6-7. Pakken kon ze veel eerder bij 1.5mnd maar dan snapt ze uiteraard niet dat ze het in mond moet hebben Nu ziet ze speendoekje ergens in bed bijv dan gaat ze naar toe vist het met handje tussen de spijlen van bed en steekt in mond Als ik het in mijn mond steek pakt ze het terug in haar mond en dan weer probeert bij mij in te passen. Dus dat bewust doen duurt nog voor je dochter. Ik zou gewoon kiezen speendoekje en knuffeltje gewoon twee aparte dingen met het oog op dat speen moet ook weg straks en als het aan haar favo knuffel zit zal het 1000x harder afleren lijkt mij
Ik heb deze en ik vind het perfect, Julian kan zelf zijn speentje vasthouden, stopt soms de giraffe wel achterstevoren in zijn mond, hihi.
Nou, snap er niks van. Ik heb dus speenknuffel besteld, https://www.google.nl/search?q=speen+met+knuffel&rlz=1C1CHUJ_nlNL487NL488&espv=210&es_sm=122&tbm=isch&imgil=jTJCAJbunLPEbM%253A%253Bhttps%253A%252F%252Fencrypted-tbn2.gstatic.com%252Fimages%253Fq%253Dtbn%253AANd9GcQicEMrlowW2QFGfJzP7UzZ_ufzapJiU9_4AwdsCxwNPt5TSIIR%253B550%253B450%253B3vvbifDGLxHbpM%253Bhttp%25253A%25252F%25252Fwww.mikatrum.nl%25252Fblog%25252Frubriek%25252Fproducten%25252Fknuffel_je_speen_werkt_prima.asp&source=iu&usg=__sktmy8IUwxQsZP1TvOxMrcKy0uk%3D&sa=X&ei=l3f2Usu6MqnB0gX6hoCYCA&sqi=2&ved=0CDgQ9QEwBA&biw=910&bih=428#facrc=_&imgdii=_&imgrc=jTJCAJbunLPEbM%253A%3B3vvbifDGLxHbpM%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.mikatrum.nl%252Fblog%252Ffoto%252Fet%252Fhappy_cuddle.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.mikatrum.nl%252Fblog%252Frubriek%252Fproducten%252Fknuffel_je_speen_werkt_prima.asp%3B550%3B450 Vandaag uitgetest maar knuffels is zo zwaar dat die de speen eruit trekt, knuffel blijft ook niet liggen op haar buik omdat deze rolt als ze beweegt, op zij lukt ook niet want ze beweegt haar armen en trekt direkt de speen eruit. Hij ligt dan ook schuin waardoor die niet in de mond kan. Snap er niks van beste idee van nederland speen bliijft nog geen minuut zitten. Stel dat ze groter is dan moet ze dus telkens dat ding vasthouden ander zakt het omlaag, Echt vreemd