10 verzend kosten pas ik voor, Iemand een winkel of andere webwinkel waar ze het verkopen ( de clips)
ToysRus, Babywalz, pinkorblue, ebay. Ik heb ze toevallig laatst voor het eerst gekocht, nog niet gebruikt dus had niet gezien dat er geen normaal speenkoord aan kan.. meteen maar een besteld.
Mijn meisje vind de MAM spenen super lekker hihi. We hebben ook de nachtspenen er van. De MAM speenkoord heb ik gekocht bij Pinkorblue.nl Even zoeken op MAM fopspenen dan komen ze vanzelf. Ze zijn rond de 4,59 Bekijk bijlage 440464
Ik heb er gewoon een "normaal" koord aangedaan. Eentje van woezel en pip met een klein doekje en een knuffeltje eraan (bij de etos gekocht) t koord is wel wat dik, maar na even pielen zat hij!
Ik heb de nachtspenen ook super handig! ik kan er niet genoeg hebben, bij de kv hier heb je ook erg hippe!
Ja he? en je kunt ze altijd vinden in de nacht. Merk wel dat hij oplaad in daglicht. Had jij dat ook ondervonden? Wat leuk!! Ook van MAM?
Ja de Kruidvat verkoopt erg leuke hier! Ja dat dacht ik ook al, hij draagt hem hier ook ochtends voor t wassen.
Hier ook altijd mam-tutjes. Ik koop gewone speenkoorden, en naai dan het touwtje een beetje meer toe rond de knop van de tut. Want die officiële koorden vind ik eigenlijk niet zo leuk.