mijn zoontje heeft 3 spenen in zijn bed liggen dus er ligt er altijd wel 1 voor het grijpen. Heb het dus gelukkig nog niet gehad dat hij snachts geen speen meer had.
Je kunt ook 1 speen op je eigen nachtkastje leggen. Als je kindje 's nachts huilt om een verloren speen, pak je die en hoef je helemaal niet te zoeken.
Goed idee! Ik ben alleen niet zo handig, dus ik gebruik gewoon het lodger spenendoekje wat gratis in één of andere babydoos zat, ideaal ding.
adi, 4 of 5 spenen in totaal of per kindje, jemig bij dat laatste geef je toch wel een maandsalaris aan speentjes uit. ik gebruik de knuffel van het beste idee van nl, die werkt echt super. Mag ook op het kdv gebruikt worden, alles met koordjes, hoe kort ook staan wij niet toe.
ik heb de ideale oplossing voor de ouder kindjes. mijn zoon is bijna 2 en pakt dus zijn speen zelf. hij gooide hem alleen altijd uit bedje (perongeluk door te draaien en te woelen enzo) wat doe ik nu (sinds gisteren) gooi ik er 2 tochtrollen in zo kan zijn tut niet meer tussen de spijlen vallen
A van de hema is dat konijn. Was hem aan het zoeken. Wist dat ik hem ergens gezien had, maar niet meer waar. Het konijn zit hier ook aan de speen. We hebben 3 verschillende knuffels aan spenen. Maar flappie (zoals die bij ons heet) heeft toch echt zijn voorkeur. Dus gauw eens een reserve halen.
Knuffel je speen. Die hebben we hier ook, maar geen succes. Hij vindt dat blijkbaar te zwaar. Moet hem vast blijven houden en dat vind hij niks.
dit had ik idd bij onze dochter ook hihi toen ze in het ziekenhuis lag keken de zusters ook erg verbaasd dat ze met zon 9 stuks foppies aankwma haha. maar slim vonden ze het in ieder geval wel hihi.
hier een mannetje die de speen in het donker ka terug vinden, aan knuffel of niet. Gelukkig kan mijn mannetje ook heel goed zonder. Zodra hij slapat spuugt hij hem uit en wordt er ook niet meer wakker van.