geen het is maar net wat je handig vindt met ring kan je er een fopkoortje aan doen als je kleintje zit en hem aan de kleertjes bevestigen en als ze erg klein zijn stutten met een spuugdoekje erdoor geregen zodat je kleine zijn foppertje niet zo snel kwijt raakt dit alles lukt niet met een speen zonder ring maar verder is er geen verschil aan de speen oid
Ja klopt, maar ik heb vorige week weer 2 nieuwe spenen gekocht. 1 met en 1 zonder ring, op die zonder ring stond om rustig te kunnen slapen en op de ander niet
Klopt.. die zonder ring is wat comfortabeler in het bedje als ze evt met het mondje in het matras duwen als ze op de zij liggen. De speen met ring kan je ook gewoon gebruiken hoor, maar daar kan je kindje wat makkerlijker op gaan liggen. snap je nog?
Lynn heeft idd de speen zonder ring voor in bed. Deze trekt ze er dus niet uit. De speen met ring heb ik voor overdag. Daar hangt zon koord aan om hem aan haar jasje vast te maken.
ik heb alleen maar met ring, avent heeft ze niet zonder, best jammer, want die spenen dat klettert zo, dat geluid, die ring zit zo los...
ik heb idd ook voor yessin overdag een MET ring en s'nachts zonder.... trouwens een speen zonder ring kan je wel nog een fopkoortje aandoen hoor
Ik heb alleen maar spenen zonder ring, met ring ben ik bang dat hij het leuk vind om dat ding steeds uit zn mond te trekken (dat doet ie sowieso al vaak).