hallo, sinds een paar weken kwijlt Sascha heel erg veel. de laatste week stopt ze ook vanalles in haar mond en vooral haar vuistje. haar wangen zijn wat roder en sinds gisteren heel erg huilerig en onrustig. ze spuugt ook ineens veel. ze krijgt voeding met nutriton en dit ging erg goed tot gisteren dan. ze bijt ook op mijn vinger terwijl ze hem normaal gelijk haar mond uitduwt. ze heeft alleen geen verhoging, luieruitslag en ik kom er niet uit of er nou wat aan haar tandvlees te zien/voelen is of niet. wat denken jullie zouden dit tandjes kunnen zijn die door komen of eerder een beetje ziekjes? misschien een sprongetje? en nog een vraag : als het tandjes zijn, staat er dan een bepaalde tijd voor hoe lang het duurt voordat ze echt door zijn?
Hier een beetje hetzelfde, maar niet meer spugen dan voorheen. Echt nog geen tandje te bekennen, ik hou het op een sprongetje . Ze kan sinds gister opeens weer nieuwe dingen . Dat spugen zou natuurlijk ook kunnen komen omdat ze wat onrustiger is.
Ik krijg al maanden van iedereen de opmerking dat haar tandjes door zouden komen, ze is al een kwijlwaterval sinds ze 2 maanden oud is, stopt als maanden dingen in haar mond, bijt erop, heeft regelmatig 1 rode wang, maar...nog geen tandje!
hier gister een tandje ontdekt. Maar niets van gemerkt. Wel kwijlen vanaf een maand of 3. Geen huilerigheid of rode wangen.
dus het zegt niet zo heel veel allemaal. misschien is het inderdaad een sprongetje. ze doet de laatste tijd wel steeds meer dus zo gek is dat dan niet.
volgens meerdere mensen zijn er toch 2 bulten onderin verschenen. zelf zie ik het niet echt maar ik zie zulke dingen vaker niet
Ma2Be zit ook al 2 weken bij elke rare frats van die kleine muppet hoopvol in dat mondje te staren. waar blijven je tandjes dan..? Zit ook echt veel te kwijlen en propt hele handen in dr mond. Rode wangetjes... Hier nog niks te zien, maar weet ook niet goed waar ik op moet letten. Bulten? Straks duurt het nog 3 maanden voordat er wat komt en zit ik maar al die tijd vol verwachting in dat mondje te kijken hihi